PFR Influencer & Talent – Újabb influenszer ügynökség az ÖRT tagjai között
Tovább erősödik az ÖRT az influenszer marketing területén a PFR Influencer & Talent (PFR Group Hungary Kft.), hazánk egyik meghatározó influenszer ügynökségének csatlakozásával. A digitális média vezető szerepe ma már megkérdőjelezhetetlen, és ezen belül az influenszer marketing a legnagyobb ütemben fejlődő kommunikációs terület, ezért az etikus reklámozási gyakorlat elengedhetetlen a fogyasztói és a márkabizalom sikeres kialakítása és megtartása érdekében – ebben a folyamatban az influenszer ügynökségek kulcsszereplők.
Az influenszer marketing mára a kommunikációs stratégiák egyik kihagyhatatlan pillérévé vált, amelyet nemcsak az influenszerek iránti fogyasztói bizalom, hanem a Reklámtorta adatai szerint a kommunikációs büdzsé alakulása is alátámaszt. Az influenszer nemcsak nevében “véleményvezért”, de személyes hangvételű posztjaival közvetlen kapcsolatot teremt a fogyasztókkal, a márkákról közzétett véleménye fontos és követendő a fogyasztó számára. Jelentőségük növekedésével egyre fontosabb elvárássá vált az influenszer hitelessége, amelynek a reklám poszt etikussága, benne a reklámjelleg feltüntetése a márkák számára is kulcskérdéssé vált. Nélkülözhetetlen, hogy az influenszer és a márkák közti kapcsolat szereplői, a piac vezető ügynökségei aktívan vegyenek részt az etikus reklámozás kialakításában és a szabályok betartatásában.

Gerendi Zsolt
Nagy öröm és büszkeség számunkra, hogy a PFR Influencer & Talent a magyar és a nemzetközi piac egyik meghatározó szereplője az ÖRT tagjává vált, ezzel tovább erősítve a tagjaink között az influenszer ügynökségek csapatát. Kiemelkedően fontosnak tartjuk, hogy az influenszer és a márkák közti kapcsolat fontos szereplői, a piac vezető ügynökségei elkötelezettek legyenek az etikus reklámozási gyakorlat kialakításában és a szabályok betartatásában, Az ÖRT-tagság révén a PFR Group Hungary mostantól közvetlenül is hozzájárulhat az etikus reklámozási gyakorlatok megerősítéséhez, a szakmai edukációhoz és a transzparens működéshez – fogalmazott Gerendi Zsolt az ÖRT főtitkára.

Csiszár Gergő
A PFR Influencer & Talent számára kiemelten fontos, az influenszer piac további fejlődése, amelynek elengedhetetlen része az influenszerek iránti fogyasztói bizalom megtartása. Meggyőződésem, hogy az ÖRT-höz való csatlakozásunk új lendületet ad az etikus és felelős influenszer marketing munkáknak, hangsúlyozta Csiszár Gergő, a PFR Group Hungary alapítója és ügyvezhető igazgatója.
Biztos vagyok abban, hogy a PFR Group csatlakozása hozzájárul ahhoz, hogy az #AdEthics program, a már 7 európai országban sikerrel bevezetett és működő influenszer oktatási program a hazai véleményvezérekhez is eljuttasson, és így az influenszer kommunikáció területén is erősítsük az etikus gyakorlatokat.” – tette hozzá az ÖRT főtitkára.
Önszabályozó Reklám Testület
1996-ban, a reklámpiaci szereplők által alapított szervezet stratégiai feladata, hogy a reklámozás területén a reklámozásra vonatkozó szabályozásban az önszabályozás mint a jogi szabályozás kiegészítője, helyettesítője elfogadott legyen. (ld. „Better regulation”) Ennek érdekében a testület feladata a társadalmi érzékenység elemzése, annak figyelembevétele, a hatóságokkal és jogalkotókkal való kapcsolattartás. Az ÖRT konkrét tevékenységei – pl. előzetes véleményezés, edukáció, útmutatók készítése, panaszkezelés, valamint monitoring vizsgálatok készítése – a szakma szereplőinek napi munkáját is segítik. Közel 250 vállalat és több mint 15 szakmai szervezet alkotja a tagságát.
PFR Influencer & Talent
A PFR Influencer & Talent Magyarország egyik vezető influenszer ügynöksége, amely komplex megoldásokat kínál márkáknak a kampánytervezéstől az adatvezérelt elemzésig. Nemzetközi jelenlétének és sokszínű influenszer portfóliójának köszönhetően meghatározó szereplő az európai piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Kié a bizalom? – így változik a hazai influencerpiac
A magyar internetezők kétharmada rendszeresen fogyaszt influencertartalmakat, de egyre tudatosabban…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a béremelkedés üteme meghaladja az inflációt, felzárkózik a vidék
A Központi Statisztikai Hivatal friss adatai szerint júniusban a teljes…
Tovább olvasom >Élelmiszeripari beruházási boom jöhet: közel 200 milliárd forint támogatásról döntöttek
Megszülettek az első döntések az élelmiszer-feldolgozók nagyobb léptékű fejlesztéseinek támogatásáról…
Tovább olvasom >Tízből nyolc szülő mindent egy helyen vásárolna be iskolakezdésre – a Pepco erre kínál megoldást
Ahogy közeledik a tanévkezdés, a szülők előtt ismét ott áll…
Tovább olvasom >