Pezsgőválaszték célcsoportokra szabva
Számos különféle márkájú és típusú pezsgővel várja az év végén vevőit a METRO, versenyképes árakon. Emellett termékinnovációkkal is igyekszik időről időre alkalmazkodni a piac és a kereslet változásaihoz.
– Pezsgőválasztékunk rendkívül gazdag – mondja Krubl Yvette kommunikációs vezető. – Forgalmunk alapján szortimentünk legnépszerűbb termékei jelenleg a Törley, a BB, a Hungaria, a Szovjetszkoje, a Szent István, az Asti Martini és az Asti Cinzano.
A METRO célcsoportja háromfelé szegmentálható. Az SCO (Services, Companies and Offices) részére Törley és Szovjetszkoje pezsgőt adnak el a legnagyobb számban; a horeca felé a kis kiszerelésű termékek a legkelendőbbek; a többi vásárló pedig elsősorban az elsőáras termékeket keresi.
– A kiszállítási szolgáltatáson keresztül lehetőség van szerződött partnereinknek online megrendelni termékeinket, amelyeket házhoz szállítással juttatunk el vevőinkhez. Természetesen ebbe a pezsgőtermékek is beletartoznak – mondja Krubl Yvette. – Jelenleg a legnagyobb igény a házhoz szállításra a pezsgők esetében a horeca-szektor részéről mutatkozik.
Számos újítással jelentkezik a lánc az ünnepi időszakban, árulja el a kommunikációs vezető:
– A konkrétumokat illetően egyelőre csak annyit, hogy új, saját márkás pezsgővel készülünk megjelenni a téli szezon folyamán. Emellett új, magasabb minőségű termékekkel szándékozunk bővíteni kínálatunkat.
A METRO emellett a következő hónapokban aktív marketingkampánnyal igyekszik tovább fokozni a vásárlókedvet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >