Pezsegd át a nyarat stílusosan!
Folytatódik a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) „Pezsegj szabadon!” kampánya, melynek célja a magyar pezsgők fogyasztásának népszerűsítése. A második szakaszban a nyári pezsgés, a nyaralás alatti koccintások, frissítő pezsgős élmények állnak középpontban.

Az országos kampány fókusz platformja most is az online tér
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa által indított „Pezsegj szabadon!” kampány június elején lezárult: A pezsegjszabadon.hu weboldalra 700-nál is több pezsgős fotót töltöttek fel a játékosok. A kampány fő üzenete több, mint 1.200.000 fogyasztóhoz jutott el. Ezen felbuzdulva, a magyar pezsgőpincészetekkel karöltve a HNT 2021. június 21-én folytatja a promóciót. „Pezsegd át a nyarat stílusosan!” üzenettel, 9 héten keresztül tartó nyereményjátékkal ösztönöz a minőségi magyar pezsgő tudatos és mértékkel való fogyasztására a nyári időszakban. A nyeremények továbbra is motiválóak, naponta egy-egy pezsgős csomag, hetente egy egyedi pincelátogatás élmény, a játék végén pedig egy borhűtő kerül kisorsolásra.
Az országos kampány fókusz platformja ismét az online tér. A pezsegjszabadon.hu oldalra feltölthető bármely olyan hangulatos, vidám, fogyasztási pillanatot megörökítő fotó, melyen magyar pezsgő szerepel. A kép bárhol készülhet: kirándulás közben, a Balaton partján, éttermek teraszán. A képekből kialakított interaktív Magyarország térkép egy közösségi felületté válik, melyen látható, hogy ki merre pezseg idén nyáron.
Légli Ottó, a HNT elnöke a következőképpen nyilatkozott a kampány céljáról és jelentőségéről: „A járványügyi vészhelyzet utáni nyitáskor indított kampányunk eredményei megmutatták, hogy az emberek már mennyire vágytak a társaságra, ünneplésre, egy kis játékos aktivitásra. Sokan szívesen pezsgőt bontottak, boldogan koccintottak és osztották meg másokkal ezeket az örömteli pezsgő perceket. Most pedig itt a nyár és vele együtt a közös családi, vagy baráti nyaralások, kirándulások, melyek szintén remek pezsgőfogyasztási alkalmat biztosítanak.”
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa újra az Artvertising Group csapatát bízta meg, Nagy Gergely az alábbiakat nyilatkozta: „Csak megerősíteni tudom Légli Ottó Elnök Urat, az újranyitási „Pezsegj szabadon!” kampány minden KPI adat alapján sikeresnek tekinthető, így nem volt kérdés bennünk sem a folytatás. A kampány következő részében sokkal inkább az aktív élményekkel teli nyár megélését erősítjük a fogyasztókban, hiszen ezek azok a pillanatok, melyekre érdemes egy minőségi magyar pezsgővel koccintani.”
Kapcsolódó cikkeink
Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád
A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek…
Tovább olvasom >Tudatosabb borfogyasztók lettek a fiatalok
Az alkalmi, élményalapú borfogyasztás jelentős növekedését mutatta ki a 18–40…
Tovább olvasom >Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése egy nemzetközi agrárvállalat szerint
Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése, de a klímaváltozás jelentős károkat…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI-elemzés: Erősödő vendégforgalom
2025 első félévében a turisztikai szálláshelyeken közel 8,2 millió vendég…
Tovább olvasom >Szinte felforrt a Balaton vize
Az Időkép legfrissebb mérései szerint a Balaton több pontján is…
Tovább olvasom >Ezekkel a népszerű magyar előadókkal vár idén mindenkit a Road Movie Live
Két napon át bulizhatunk majd a Műegyetem rakparton: visszatér a…
Tovább olvasom >