Pezsegd át a nyarat stílusosan!
Folytatódik a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) „Pezsegj szabadon!” kampánya, melynek célja a magyar pezsgők fogyasztásának népszerűsítése. A második szakaszban a nyári pezsgés, a nyaralás alatti koccintások, frissítő pezsgős élmények állnak középpontban.

Az országos kampány fókusz platformja most is az online tér
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa által indított „Pezsegj szabadon!” kampány június elején lezárult: A pezsegjszabadon.hu weboldalra 700-nál is több pezsgős fotót töltöttek fel a játékosok. A kampány fő üzenete több, mint 1.200.000 fogyasztóhoz jutott el. Ezen felbuzdulva, a magyar pezsgőpincészetekkel karöltve a HNT 2021. június 21-én folytatja a promóciót. „Pezsegd át a nyarat stílusosan!” üzenettel, 9 héten keresztül tartó nyereményjátékkal ösztönöz a minőségi magyar pezsgő tudatos és mértékkel való fogyasztására a nyári időszakban. A nyeremények továbbra is motiválóak, naponta egy-egy pezsgős csomag, hetente egy egyedi pincelátogatás élmény, a játék végén pedig egy borhűtő kerül kisorsolásra.
Az országos kampány fókusz platformja ismét az online tér. A pezsegjszabadon.hu oldalra feltölthető bármely olyan hangulatos, vidám, fogyasztási pillanatot megörökítő fotó, melyen magyar pezsgő szerepel. A kép bárhol készülhet: kirándulás közben, a Balaton partján, éttermek teraszán. A képekből kialakított interaktív Magyarország térkép egy közösségi felületté válik, melyen látható, hogy ki merre pezseg idén nyáron.
Légli Ottó, a HNT elnöke a következőképpen nyilatkozott a kampány céljáról és jelentőségéről: „A járványügyi vészhelyzet utáni nyitáskor indított kampányunk eredményei megmutatták, hogy az emberek már mennyire vágytak a társaságra, ünneplésre, egy kis játékos aktivitásra. Sokan szívesen pezsgőt bontottak, boldogan koccintottak és osztották meg másokkal ezeket az örömteli pezsgő perceket. Most pedig itt a nyár és vele együtt a közös családi, vagy baráti nyaralások, kirándulások, melyek szintén remek pezsgőfogyasztási alkalmat biztosítanak.”
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa újra az Artvertising Group csapatát bízta meg, Nagy Gergely az alábbiakat nyilatkozta: „Csak megerősíteni tudom Légli Ottó Elnök Urat, az újranyitási „Pezsegj szabadon!” kampány minden KPI adat alapján sikeresnek tekinthető, így nem volt kérdés bennünk sem a folytatás. A kampány következő részében sokkal inkább az aktív élményekkel teli nyár megélését erősítjük a fogyasztókban, hiszen ezek azok a pillanatok, melyekre érdemes egy minőségi magyar pezsgővel koccintani.”
Kapcsolódó cikkeink
Május 13-án startol a 44. Országos Borverseny – Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnöksége mellett nyitják meg a rangos eseményt
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) 2025. május 13-án rendezi meg…
Tovább olvasom >Sokszínű magyar bor
Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa „Magyar Bor. Sokszínű, mint Te!” borpromóciós…
Tovább olvasom >Tudatos borfogyasztók: változó szokások a fiatalabb generációk körében
Az elmúlt két évben jelentősen nőtt az alkalmi borfogyasztók aránya…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hő a mélyből: kiaknázatlan kincs a magyar geotermia
Bár Magyarország kiváló geotermikus adottságokkal rendelkezik, a termálhő jelenleg csak…
Tovább olvasom >A fenntartható turizmus fejlesztését segítő uniós program indult Szegeden
A fenntartható turizmus fejlesztését segítő, 2,5 millió eurós (mintegy egymilliárd…
Tovább olvasom >A vendéglátóhely-nevek és a brit humor – A nap képe
Az angolok imádják a(z angol) humort, láthatóan még a vendéglátóhelyek…
Tovább olvasom >