Petőfi Sándor arca és verssora a Red Bull dobozon
Egyedi grafikával kerülnek január végétől az üzletek polcaira a Red Bull dobozai. A grafika a közelgő Red Bull Pilvakerre hívja fel a figyelmet, amely 2012-ben még versenyként indult, az utóbbi két évben azonban teltházas színházi előadásként köszöntötte március 15-ét.
A formabontó – és immáron hagyományos – rendezvény a magyar rap és könnyűzenei szcéna tehetségeinek ad lehetőséget arra, hogy a saját stílusukban és feldolgozásukban szólaltassák meg a hazai költészet legszebb alkotásait. A videoklipek és a dalok fiatalok tízezreihez juttatják el a klasszikus műveket – XXI. századi formában.
A Red Bull ritkán változtat a termék világszerte ismert külsején, 2016-ra azonban a magyar rendezvény kivívta a jogot, hogy felkerüljön a dobozokra. A dizájnt a Red Bull megbízásából a Kastner&Partners nemzetközi reklámügynökség készítette. A Red Bull márkával több mint 25 éve foglalkozó cég a terv megszületéséhez Vidák Zsolt grafikus segítségét kérte, aki egyedi stílusával adaptálta Petőfi Sándor ikonikus dagerrotípiáját és verssorát a dobozra. Vidákot 2010-ben, 2012-ben és 2014-ben is a világ kétszáz legjobb grafikusa közé válogatott be a Lürzer’s Archive, a reklámvilág legismertebb magazinja. A „Látjátok ezt a táncot, halljátok e zenét” – Petőfi-idézet nemcsak a Red Bull Pilvaker jelmondata, hanem idén játékra is buzdítja a rímek szerelmeseit. Minden vásárló a maga módján folytathatja a mondatot, a legötletesebb költemények alkotóit a zsűri megajándékozza.
A különleges tervezésű Red Bull dobozok hamarosan az összes üzletben kaphatóak lesznek, március 15-én pedig ismét a Erkel Színház ad otthont a magyar írók, költők előtt tisztelgő eseménynek.
Kapcsolódó cikkeink
Monster Rio Punch
Monster Rio Punch egy teljesen új ízszenzáció. Egzotikus gyümölcsízek keveréke…
Tovább olvasom >Megújult ízzel és külsővel tér vissza a Red Bull Zero
Kalóriától és cukortól mentes vadonatúj ízzel indítja az évet az…
Tovább olvasom >Az AB InBev és a 1st Phorm közösen fejleszt új energiaital-márkát
Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a sporttáplálkozással és étrend-kiegészítőkkel foglalkozó…
Tovább olvasom >További cikkeink
A pulykaágazat kihívásai és lehetőségei: így látja a jövőt a Gallicoop
A pulykahús évekig a hazai és nemzetközi piac egyik meghatározó…
Tovább olvasom >Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Különleges kampánnyal lép második évébe a a Peroni Nastro Azzurro 0,0% és a Scuderia Ferrari HP globális partnersége
Az olasz szenvedély és stílus jegyében ünnepli a Peroni Nastro…
Tovább olvasom >