Pet palackban kínál ausztrál bort az angol Sainsbury
Ha a kísérlet sikeresnek bizonyul a brit szupermarket lánc több borfajtát is pet palackban forgalmaz majd.
A tesztperiódus szeptemberben kezdődik és az angol kormány
környezetvédelmi alapja, a WRAP is támogatja. A pet palackok megszólalásig
hasonlítanak a tradicionális boros üvegekhez, de súlyuk a régi 400 grammos
palackokkal szemben csupán 54 gramm lesz. A Sainsbury-nél úgy vélik, mégha
párhuzamos árusítás is történik, az új palackoknak köszönhetően éves szinten 104
tonnával kevesebb csomagolóanyagot használnak majd fel, s ez a program jól
illik a cég azon célkitűzésébe, hogy 2012-re 25 százalékkal csökkentsék
széndioxid kibocsátásukat.
A WRAP a próbaidőszak alatt felvilágosító kampány folytat a
pet palackok környezetre gyakorolt hatásáról és újra hasznosításukról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >