Pet palackban kínál ausztrál bort az angol Sainsbury
Ha a kísérlet sikeresnek bizonyul a brit szupermarket lánc több borfajtát is pet palackban forgalmaz majd.
A tesztperiódus szeptemberben kezdődik és az angol kormány
környezetvédelmi alapja, a WRAP is támogatja. A pet palackok megszólalásig
hasonlítanak a tradicionális boros üvegekhez, de súlyuk a régi 400 grammos
palackokkal szemben csupán 54 gramm lesz. A Sainsbury-nél úgy vélik, mégha
párhuzamos árusítás is történik, az új palackoknak köszönhetően éves szinten 104
tonnával kevesebb csomagolóanyagot használnak majd fel, s ez a program jól
illik a cég azon célkitűzésébe, hogy 2012-re 25 százalékkal csökkentsék
széndioxid kibocsátásukat.
A WRAP a próbaidőszak alatt felvilágosító kampány folytat a
pet palackok környezetre gyakorolt hatásáról és újra hasznosításukról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >