Pet palackban kínál ausztrál bort az angol Sainsbury
Ha a kísérlet sikeresnek bizonyul a brit szupermarket lánc több borfajtát is pet palackban forgalmaz majd.
A tesztperiódus szeptemberben kezdődik és az angol kormány
környezetvédelmi alapja, a WRAP is támogatja. A pet palackok megszólalásig
hasonlítanak a tradicionális boros üvegekhez, de súlyuk a régi 400 grammos
palackokkal szemben csupán 54 gramm lesz. A Sainsbury-nél úgy vélik, mégha
párhuzamos árusítás is történik, az új palackoknak köszönhetően éves szinten 104
tonnával kevesebb csomagolóanyagot használnak majd fel, s ez a program jól
illik a cég azon célkitűzésébe, hogy 2012-re 25 százalékkal csökkentsék
széndioxid kibocsátásukat.
A WRAP a próbaidőszak alatt felvilágosító kampány folytat a
pet palackok környezetre gyakorolt hatásáról és újra hasznosításukról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >