Persil tisztaság – nagyszabású termékbevezetés

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 07. 26. 12:15

Júliustól októberig tartó kampánnyal támogatja nagyszabású termékbevezetését a Henkel. A Persil aktív tabletta olyan magas minőségű, kényelmi termék, amely kimondottan korunk háziasszonyainak igényeire lett kifejlesztve. A termékelőnyöket, az egyszerű használatot és a kiváló mosóhatást mindkét variáns, az univerzális és a color tabletta is biztosítja. A célcsoport eléréséről integrált kommunikáció és aktivitás sorozat gondoskodik.

2011. július 26-án tartotta adományátadással egybekötött sajtótájékoztatóját a Henkel Magyarország mosó- és háztartási tisztítószer üzletága. A díszvendégeket – a Tesco, a Bosch és a Pilisi Parkerdő képviselőit -, és az egybegyűlteket Varga Patrícia, vállalati kommunikációs vezető köszöntötte.

A Persil és a Tesco a vásárlókat is mozgósította az erdőkért
Tomas Duffek, az üzletág négy hónapja kinevezett vezetője hangsúlyozta a Henkel elkötelezettségét a fenntartható fejlődés és a környezetvédelem iránt, amit a Tescoval közösen szervezett, májusi akciójuk is ékesen példáz. A promócióban a vásárlók is hozzájárultak a Pilisi Parkerdő viharkár enyhítéséhez, hiszen az adott időszakban megvett minden egyes Persil Pure&Natural termék után egy-egy facsemetét, összesen 4 486-ot kapott a Parkerdő.

Pálfalvi Márta, a Tesco vállalati kapcsolatok kommunikációs vezetője elmondta, hogy a Tesco is kiemelten kezeli a fenntarthatóság és a társadalmi szerepvállalás ügyét, így örömmel csatlakozott a kezdeményezéshez. Áruházaik károsanyag kibocsájtását folyamatosan csökkentik, végső céljuk, hogy nullára redukálják, ami kettő – egy angol és egy cseh – mintaáruházban már meg is valósult.
A faültetés aktivitás lezárásaként az üzletágvezető ünnepélyes keretek között átadta a kommunikációs anyagokon szereplő fácska élő változatát Csépányi Péternek, a Pilisi Parkerdő termelési és természetvédelmi főmérnökének. A szakember köszönő szavaiban kiemelte, hogy a lakosság bevonása mellett példaadó a Henkel és a Tesco napi termelési gyakorlatában a fenntartható fejlődésért és a Föld jövő nemzedékek számára való megőrzéséért vállalt elkötelezettsége.

Új dimenziók a mosásban

Hompot Emma márkamenedzser előadásából kiderült, hogy a Persil aktív tabletta egy izgalmas, új termék, mely a Persil mosószerek kiváló mosóhatását kényelmesen használható tablettaformában nyújtja. A tabletták már 30 másodperc alatt feloldódnak, így hamarabb kezdenek hatni a mosás során. A kompakt formának köszönhetően a csomagolási hulladék mennyisége is csökken. A termék két variánsa kerül a boltok polcaira. A kék-fehér színű, univerzális tabletta fehérítőszert tartalmaz, így a makacs foltokkal is megbirkózik. A szürkülésgátló adalék megakadályozza a szürke fátyol kialakulását a ruhán, ezzel is hozzájárul a ragyogó fehérséghez. A rózsaszín-fehér color tabletta pedig színélénkítő hatóanyagot tartalmaz, hogy a ruhák sokáig megőrizzék ragyogó színeiket.
Dombi Margit, a Henkel R&D menedzsere és a közönség soraiból jelentkező önkéntes közösen demonstrálták a tabletta hatékony aktív összetevőinek és felületaktív anyagainak folteltávolító hatását.

Marosi Mária, a Bosch marketing vezetője a Persillel való fejlesztési, kereskedelmi és marketing együttműködés hátterét mutatta be, amelynek alapja a mindkét vállalat számára meghatározó megbízhatóság és a minőség iránti elkötelezettség.
Kérdésekre válaszolva Hompot Emma elmondta, hogy a termékbevezetést széleskörű marketing tevékenység, így nagyszabású TV kampány, média megjelenések, mintaszórás és erőteljes instore aktivitás kíséri.

Kapcsolódó cikkeink