Pepsi Electric: Új ízzel és merész dizájnnal hódít a limitált Kiadás
A Pepsi 2024 augusztusában egy merész újítással jelentkezett: bemutatták a limitált kiadású Pepsi Electric-et, amely nemcsak cukormentes összetételével, hanem vibráló dizájnjával is lenyűgözi a fogyasztókat. Az új ital citrusos ízvilággal kínál egyedülálló élményt, miközben a Pepsi megújult arculatával és a jellegzetes „electric blue” színvilággal érkezik a boltok polcaira.
A Pepsi Electric az első új íz a márka 2023-as vizuális megújulása óta, és csupán korlátozott ideig lesz elérhető. Tuzi Alexandra, a Pepsi brand managere szerint az Electric csak a kezdet, mivel további innovációkkal készülnek a jövőben, hogy még több friss és különleges ízt kínáljanak a rajongóknak. A Pepsi Electric nemcsak ízében, de megjelenésében is forradalmi, tükrözve a márka folyamatos fejlődését és újdonság iránti elkötelezettségét.

A limitált darabszámú termék azonban nem lesz sokáig elérhető
Kapcsolódó cikkeink
Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >A Szentkirályi hazahozta Magyarországra a Pepsi-termékek gyártását
Dobó Kata színész-rendező volt a házigazdája annak az eseménynek, ahol…
Tovább olvasom >A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása,…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >