Pepsi Electric: Új ízzel és merész dizájnnal hódít a limitált Kiadás
A Pepsi 2024 augusztusában egy merész újítással jelentkezett: bemutatták a limitált kiadású Pepsi Electric-et, amely nemcsak cukormentes összetételével, hanem vibráló dizájnjával is lenyűgözi a fogyasztókat. Az új ital citrusos ízvilággal kínál egyedülálló élményt, miközben a Pepsi megújult arculatával és a jellegzetes „electric blue” színvilággal érkezik a boltok polcaira.
A Pepsi Electric az első új íz a márka 2023-as vizuális megújulása óta, és csupán korlátozott ideig lesz elérhető. Tuzi Alexandra, a Pepsi brand managere szerint az Electric csak a kezdet, mivel további innovációkkal készülnek a jövőben, hogy még több friss és különleges ízt kínáljanak a rajongóknak. A Pepsi Electric nemcsak ízében, de megjelenésében is forradalmi, tükrözve a márka folyamatos fejlődését és újdonság iránti elkötelezettségét.
Kapcsolódó cikkeink
A PepsiCo intelligens dobozokkal és AI technológiával fokozná a személyre szabást
A Cannes Lions alkalmával betekintést engedett a PepsiCo új, a…
Tovább olvasom >Elutasította a Britvic a Carlsberg közel 4 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatát
A brit üdítőital-gyártó Britvic visszautasította a Carlsberg Group 3,11 milliárd…
Tovább olvasom >Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron az Egyesült Államokban
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiberbűnözés és AI: veszélyek és lehetőségek
Keleti Arthur kibertitok-jövőkutató, az Informatikai Biztonság Napja (ITBN) alapítója a…
Tovább olvasom >Pazarlóbban bánnak a készételekkel a háztartások
Megtört az élelmiszerpazarlás évek óta tartó csökkenési trendje a Nébih…
Tovább olvasom >Kettészakadt a kkv-szektor: a nagyobbak már pozitívan látják a jövőt
A K&H kkv bizalmi index kutatás második negyedéves eredményei alapján…
Tovább olvasom >