Pepsi Electric: Új ízzel és merész dizájnnal hódít a limitált Kiadás
A Pepsi 2024 augusztusában egy merész újítással jelentkezett: bemutatták a limitált kiadású Pepsi Electric-et, amely nemcsak cukormentes összetételével, hanem vibráló dizájnjával is lenyűgözi a fogyasztókat. Az új ital citrusos ízvilággal kínál egyedülálló élményt, miközben a Pepsi megújult arculatával és a jellegzetes „electric blue” színvilággal érkezik a boltok polcaira.
A Pepsi Electric az első új íz a márka 2023-as vizuális megújulása óta, és csupán korlátozott ideig lesz elérhető. Tuzi Alexandra, a Pepsi brand managere szerint az Electric csak a kezdet, mivel további innovációkkal készülnek a jövőben, hogy még több friss és különleges ízt kínáljanak a rajongóknak. A Pepsi Electric nemcsak ízében, de megjelenésében is forradalmi, tükrözve a márka folyamatos fejlődését és újdonság iránti elkötelezettségét.

A limitált darabszámú termék azonban nem lesz sokáig elérhető
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával méri a Pepsi termékei édességét
A Pepsi legújabb „The Sweetest” névre keresztelt kampányában egy mesterséges…
Tovább olvasom >Versenyjogi aggályok merültek fel a Carlsberg és a Britvic megállapodás kapcsán
Versenyjogi aggályokra hivatkozva hivatalos vizsgálatot indított az Egyesült Királyság Verseny-…
Tovább olvasom >A PepsiCo intelligens dobozokkal és AI technológiával fokozná a személyre szabást
A Cannes Lions alkalmával betekintést engedett a PepsiCo új, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >