Pénzvisszatérítés a vásárlóknak
A hazánkban két cég, a ScienNet és a Lyoness által nyújtott szolgáltatás ugyanarra az ötletre épül: ha a törzsvásárlók a szerződött partnerüzletekben vásárolnak, a vásárlással arányos készpénz-visszatérítést kapnak a bankszámlájukra.
A boltoknak azért éri meg csatlakozni az ilyen rendszerekhez – és bizonyos kedvezményt adni cserébe a klubtagoknak –, mert a törzsvásárlók ott végzik el szívesebben az amúgy is szükséges beszerzéseiket, ahol ezért valamennyit még fizetnek is nekik. Az utalványos rendszer miatt a visszatérítés egy részét pedig úgyis csak náluk költhetik el az ügyfelek.
A két rendszer mögött már most is tekintélyes vásárlói közösség áll: a Lyoness ügyfélbázisa megközelíti a 162 ezer főt, az általuk elköltött összeg pedig tavaly meghaladta a kétmilliárd forintot, míg a ScienNet törzsvásárlóinak száma a napokban haladta meg a 351 ezer főt . A két cég év végéig összesen másfélmillió ügyfélre számít- írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >