Pénzvisszatérítés a vásárlóknak
A hazánkban két cég, a ScienNet és a Lyoness által nyújtott szolgáltatás ugyanarra az ötletre épül: ha a törzsvásárlók a szerződött partnerüzletekben vásárolnak, a vásárlással arányos készpénz-visszatérítést kapnak a bankszámlájukra.
A boltoknak azért éri meg csatlakozni az ilyen rendszerekhez – és bizonyos kedvezményt adni cserébe a klubtagoknak –, mert a törzsvásárlók ott végzik el szívesebben az amúgy is szükséges beszerzéseiket, ahol ezért valamennyit még fizetnek is nekik. Az utalványos rendszer miatt a visszatérítés egy részét pedig úgyis csak náluk költhetik el az ügyfelek.
A két rendszer mögött már most is tekintélyes vásárlói közösség áll: a Lyoness ügyfélbázisa megközelíti a 162 ezer főt, az általuk elköltött összeg pedig tavaly meghaladta a kétmilliárd forintot, míg a ScienNet törzsvásárlóinak száma a napokban haladta meg a 351 ezer főt . A két cég év végéig összesen másfélmillió ügyfélre számít- írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sokkal többen mondanának fel, mint tavaly, ha megszűnne a home office
A munkavállalók túlnyomó többsége távmunka-párti, és egyre többen is végeznék…
Tovább olvasom >K&H: most tényleg érdemes elővenni a nyaralóbiztosítást
A júliusban pusztító viharok miatt nemcsak az állandóan lakott ingatlanok,…
Tovább olvasom >