Pénzvisszatérítés a vásárlóknak
A hazánkban két cég, a ScienNet és a Lyoness által nyújtott szolgáltatás ugyanarra az ötletre épül: ha a törzsvásárlók a szerződött partnerüzletekben vásárolnak, a vásárlással arányos készpénz-visszatérítést kapnak a bankszámlájukra.
A boltoknak azért éri meg csatlakozni az ilyen rendszerekhez – és bizonyos kedvezményt adni cserébe a klubtagoknak –, mert a törzsvásárlók ott végzik el szívesebben az amúgy is szükséges beszerzéseiket, ahol ezért valamennyit még fizetnek is nekik. Az utalványos rendszer miatt a visszatérítés egy részét pedig úgyis csak náluk költhetik el az ügyfelek.
A két rendszer mögött már most is tekintélyes vásárlói közösség áll: a Lyoness ügyfélbázisa megközelíti a 162 ezer főt, az általuk elköltött összeg pedig tavaly meghaladta a kétmilliárd forintot, míg a ScienNet törzsvásárlóinak száma a napokban haladta meg a 351 ezer főt . A két cég év végéig összesen másfélmillió ügyfélre számít- írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A kormány kompenzációval segíti a sertéstartó gazdákat
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai…
Tovább olvasom >Új környezetvédelmi bírságok: a cégeknek mostantól mélyebben a zsebükbe kell nyúlniuk
Egy különleges alkalomból szervezetett partnertalálkozót a Hungaria, az eseménnyel az…
Tovább olvasom >Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >