Penny Market: fejlesztésekkel és új logisztikai központtal a jövő felé
A németországi REWE csoport tulajdonában lévő Penny Market Európa 20 országában 330 ezer munkatárssal és 15 ezer eladási ponton van jelen. A diszkontlánc 2016-ban ünnepelte 20. születésnapját, ami számára a megújulás éve is volt egyben: tavaly fejeződött be az itthoni áruházak felújítása, és megnyitott a 207. hazai egység.
![Silke Janz ügyvezető/CFO Penny Market](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2017/06/Foto_Silke-Janz_opt-150x150.jpeg)
Silke Janz
ügyvezető/CFO
Penny Market
Az év egyik legjelentősebb híre a Penny háza táján, hogy már nagyban épül harmadik, 26 500 m2 összterületű logisztikai központja a Veszprémi Déli Intézményi Központban, amelyet idén ősszel terveznek átadni.
A létesítmény közel 60 nyugat-magyarországi üzlet kiszolgálásával biztosítja majd az ellátási lánc zavartalan működését, és több mint 130 embernek ad munkát.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2017/06/jens_krieger_opt-300x200.jpeg)
Jens Krieger
ügyvezető/CEO
Penny Market
A hatékonyság mellett a fenntarthatóságra is kiemelt figyelmet fordítanak: a raktárak és az üzletek közötti távolság lényeges csökkenésével az áruszállítás kevesebb terheléssel és károsanyag-kibocsátással jár majd. A termelők és az áruházak közötti szállítási idő rövidülése pedig még inkább hozzájárul ahhoz, hogy a lehető legfrissebb termékek kerülhessenek a Penny vásárlóinak asztalára. Tavaly óta már helyben sütött pékárut is kínál üzleteiben, emellett az egészséges táplálkozás is kiemelt szerepet kapott a diszkontláncnál: idén egészségsarkot alakít ki áruházaiban a tudatos életmódot folytatók számára.
A Penny a fogyasztói trendekhez és igényekhez igazítja saját márkás termékeit is (Sissy, Karát, Dárdás, Czifra, Wippy és Aranykosár), a vásárlók visszajelzései alapján 2016-ban például laktózmentes opciókkal bővítette a Sissy tejtermékek kínálatát. A vállalat a fenntarthatóság mellett a társadalmi felelősségvállalásra is nagy hangsúlyt fektet: együttműködik az Egy Csepp Figyelem Alapítvánnyal és az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítvánnyal.
„Nyerjen a 20 éves PENNY-vel!” című nyereményjátékuk ezüstérmes lett Az év legsikeresebb promóciója 2016 kereskedelmi kategóriájában, míg „Szenilla nyomában” hűségakciójukért különdíjat kaptak.//
Kapcsolódó cikkeink
A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és természetvédelem egy nagyberuházásban
Az idén tavasszal nyíló Le Primore Hotel & Spa nemcsak…
Tovább olvasom >KPMG: a magyarországi nagyvállalatok 78 százaléka készített tavaly fenntarthatósági jelentést
A legnagyobb 100 magyarországi nagyvállalat 78 százaléka készített tavaly fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiváló minőségű pékáruk a Vela Pékségtől
Hogyan emelkedik ki a Vela Pékség a KMÉ-védjeggyel? A Vela…
Tovább olvasom >Kiváló minőség jele a Nádudvari Élelmiszer Kft. termékein
A Nádudvari Élelmiszer Kft. elkötelezett a kiváló minőség iránt –…
Tovább olvasom >Fókuszban a csomagolóanyagok – konferencia
Csomagolóanyagot gyárt? Saját márkás terméket szállít be valamely kereskedelmi láncnak?…
Tovább olvasom >