Penny Market: fejlesztésekkel és új logisztikai központtal a jövő felé
A németországi REWE csoport tulajdonában lévő Penny Market Európa 20 országában 330 ezer munkatárssal és 15 ezer eladási ponton van jelen. A diszkontlánc 2016-ban ünnepelte 20. születésnapját, ami számára a megújulás éve is volt egyben: tavaly fejeződött be az itthoni áruházak felújítása, és megnyitott a 207. hazai egység.

Silke Janz
ügyvezető/CFO
Penny Market
Az év egyik legjelentősebb híre a Penny háza táján, hogy már nagyban épül harmadik, 26 500 m2 összterületű logisztikai központja a Veszprémi Déli Intézményi Központban, amelyet idén ősszel terveznek átadni.
A létesítmény közel 60 nyugat-magyarországi üzlet kiszolgálásával biztosítja majd az ellátási lánc zavartalan működését, és több mint 130 embernek ad munkát.

Jens Krieger
ügyvezető/CEO
Penny Market
A hatékonyság mellett a fenntarthatóságra is kiemelt figyelmet fordítanak: a raktárak és az üzletek közötti távolság lényeges csökkenésével az áruszállítás kevesebb terheléssel és károsanyag-kibocsátással jár majd. A termelők és az áruházak közötti szállítási idő rövidülése pedig még inkább hozzájárul ahhoz, hogy a lehető legfrissebb termékek kerülhessenek a Penny vásárlóinak asztalára. Tavaly óta már helyben sütött pékárut is kínál üzleteiben, emellett az egészséges táplálkozás is kiemelt szerepet kapott a diszkontláncnál: idén egészségsarkot alakít ki áruházaiban a tudatos életmódot folytatók számára.
A Penny a fogyasztói trendekhez és igényekhez igazítja saját márkás termékeit is (Sissy, Karát, Dárdás, Czifra, Wippy és Aranykosár), a vásárlók visszajelzései alapján 2016-ban például laktózmentes opciókkal bővítette a Sissy tejtermékek kínálatát. A vállalat a fenntarthatóság mellett a társadalmi felelősségvállalásra is nagy hangsúlyt fektet: együttműködik az Egy Csepp Figyelem Alapítvánnyal és az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítvánnyal.
„Nyerjen a 20 éves PENNY-vel!” című nyereményjátékuk ezüstérmes lett Az év legsikeresebb promóciója 2016 kereskedelmi kategóriájában, míg „Szenilla nyomában” hűségakciójukért különdíjat kaptak.//
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >