Penny Market: fejlesztésekkel és új logisztikai központtal a jövő felé
A németországi REWE csoport tulajdonában lévő Penny Market Európa 20 országában 330 ezer munkatárssal és 15 ezer eladási ponton van jelen. A diszkontlánc 2016-ban ünnepelte 20. születésnapját, ami számára a megújulás éve is volt egyben: tavaly fejeződött be az itthoni áruházak felújítása, és megnyitott a 207. hazai egység.
Az év egyik legjelentősebb híre a Penny háza táján, hogy már nagyban épül harmadik, 26 500 m2 összterületű logisztikai központja a Veszprémi Déli Intézményi Központban, amelyet idén ősszel terveznek átadni.
A létesítmény közel 60 nyugat-magyarországi üzlet kiszolgálásával biztosítja majd az ellátási lánc zavartalan működését, és több mint 130 embernek ad munkát.
A hatékonyság mellett a fenntarthatóságra is kiemelt figyelmet fordítanak: a raktárak és az üzletek közötti távolság lényeges csökkenésével az áruszállítás kevesebb terheléssel és károsanyag-kibocsátással jár majd. A termelők és az áruházak közötti szállítási idő rövidülése pedig még inkább hozzájárul ahhoz, hogy a lehető legfrissebb termékek kerülhessenek a Penny vásárlóinak asztalára. Tavaly óta már helyben sütött pékárut is kínál üzleteiben, emellett az egészséges táplálkozás is kiemelt szerepet kapott a diszkontláncnál: idén egészségsarkot alakít ki áruházaiban a tudatos életmódot folytatók számára.
A Penny a fogyasztói trendekhez és igényekhez igazítja saját márkás termékeit is (Sissy, Karát, Dárdás, Czifra, Wippy és Aranykosár), a vásárlók visszajelzései alapján 2016-ban például laktózmentes opciókkal bővítette a Sissy tejtermékek kínálatát. A vállalat a fenntarthatóság mellett a társadalmi felelősségvállalásra is nagy hangsúlyt fektet: együttműködik az Egy Csepp Figyelem Alapítvánnyal és az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítvánnyal.
„Nyerjen a 20 éves PENNY-vel!” című nyereményjátékuk ezüstérmes lett Az év legsikeresebb promóciója 2016 kereskedelmi kategóriájában, míg „Szenilla nyomában” hűségakciójukért különdíjat kaptak.//
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >