PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen meghatározó volt. Az üzletlánc három nagy lépést tett ennek erősítéséért: egy új, hazai alapanyagok mellett elkötelezett séfet igazolt, egy szívet melengető reklámfilmet készített, amely a magyar föld értékeit közvetíti, és zsinórban harmadik alkalommal nyerte el a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01 lapszámában olvasható.
A PENNY egy új, hiteles gasztronómiai szakemberrel, Farkas Richárddal lépett partnerségre. A séf jól ismert hazai alapanyagokat felvonultató kreatív konyhájáról, hiszen az Őrség egyik népszerű éttermét vezette, ahol a friss, helyi alapanyagok és a fenntarthatóság kiemelt szerepet kaptak. Richárd számára a „termőföldtől a polcokig” filozófia nem csupán szlogen, hanem a mindennapi munkájának vezérfonala. A séf szakmai tudása és hitelessége lehetővé teszi, hogy a PENNY vásárlói új inspirációkat kapjanak a magyar konyha és a helyi alapanyagok terén.
Egy másik kiemelkedő mérföldkő a PENNY legújabb reklámfilmje, amely szintén a „termőföldtől a polcokig” szemlélet köré épül. A kampány során egyaránt megismerkedhetünk a magyar termelők mindennapi munkájával és azzal a gondossággal, amelyet a helyi alapanyagok előállítása során tanúsítanak. A reklámfilm központi üzenete, hogy a vásárlók szinte érezhetik a közvetlen kapcsolatot a magyar gazdaságokkal, mintha egyenesen a termőföldekről válogatnák az élelmiszereket. Ez a kampány hangsúlyozza, hogy a PENNY kiemelten fontosnak tartja a magyar termelők támogatását és a rövidebb ellátási lánc előnyeit. Ugyanis ezáltal biztosítja a friss, jó minőségű hazai termékeket pénztárcabarát áron.
A PENNY elkötelezettségét a hazai gazdaság támogatása iránt a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade magazin is díjazta: idén harmadszor nyerte el a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat. Ez az elismerés azokat a kereskedelmi szereplőket jutalmazza, akik kiemelten támogatják a magyar termelők piacra jutását és a hazai termékek népszerűsítését. A zsűri több szempont alapján értékelt, így például a hazai termékek polcra kerülésének lehetőségeit, a promóciós aktivitást és a védjegyes termékek támogatását is figyelembe vette. //
Kapcsolódó cikkeink
A Baltikumban terjeszkedik az Anora Group
A prémium borokat és szeszes italokat gyártó Anora Group baltikumi…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
DélKerTÉSZ: Rekordmennyiségű magyar zöldség került a boltláncokba
Rekordmennyiségű magyar zöldséget juttatott el a belföldi áruházláncokba a DélKerTÉSZ…
Tovább olvasom >A Baltikumban terjeszkedik az Anora Group
A prémium borokat és szeszes italokat gyártó Anora Group baltikumi…
Tovább olvasom >3,7%-kal emelkedtek az árak novemberben
Az októberi 3,2%-os év/év alapú áremelkedést követően novemberben 3,7%-kal nőttek átlagosan…
Tovább olvasom >