Példátlan Unicum nyeremény a reptéren: egy nap Zwack Sándorral
Aki megy, aki jön, aki várakozik – júliusban a reptéren az Unicum mindenki számára látható, elérhető, és kóstolható lesz. Árakció, figyelemfelkeltő digitális city lightok, reggel 7 és este 19 óra között megállás nélkül kóstoltatás 2 helyen is a reptéri terminálon belül – így összegezte újságíróknak Zwack Sándor, a Zwack Unicum Nyrt. elnöke az Unicum történetében példátlan reptéri promóciót.
A vállalatvezető azon a sajtóeseményen beszélt nagyszabású márka-építési terveikről, amelyen előzetesen kiértékelték az éppen lezárult Unicum-Heinemann Duty Free promóciót, és átadták a kapcsolódó játék fődíját. A szerencsés nyertes exkluzív ajándéka egy nap Zwack Sándorral, aki személyesen mutatja majd meg a misztikus Unicum pincét, és a kecskeméti Zwack Pálinka Manufakturát. A nyertes ugyanakkor kóstolóval egybekötött Unicum és minőségi pálinka mesterkurzuson is részt vesz.
„Ha két olyan patinás családi vállalkozás fog össze, mint a magyar Zwack Unicum és a hamburgi Heinemann testvéreké, annak csakis sikertörténet lehet a végeredménye nemcsak üzleti, hanem márka-építés szempontjából is. Éppen ezért, örömmel csatlakoztunk, amikor felkértek bennünket, hogy vegyünk részt a legújabb reptéri Heinemann promócióban.” – ismertette Frank Odzuck, a Zwack Unicum Nyrt. vezérigazgatója a két cég együttműködésének hátterét.
A Heinemann Duty Free nagysikerű, szezononként változó téma köré felépített reptéri promóciójának tavaszi fordulója a „Small Toys, for Big Boys” címet kapta, ennek egyik eleme volt az Unicum termék-kihelyezés, illetve a kapcsolódó játék, amelyben több százan vettek részt. „Meglepő, személyes, és szolgáltatás-orientált promóció ajándékkal, és elégedett fogyasztó, röviden ez a mi sikerünk titka.” – fogalmazott Fritz Janach, a Heinemann Duty Free igazgatója, majd hozzátette: jelen vagyunk a világ számos országában, mindenütt a legjobbat nyújtjuk, az Unicum pedig egy igazi világhírű hungarikum, számunkra is sokat jelent ez a sikeres együttműködés.
Az éppen lezárult Unicum-Heinemann promóció tavaszi fordulójának nyertese Salló Miklós, aki egy német dohányipari berendezéseket gyártó cég munkatársaként nagyon sokat utazik, a sajtóeseményen sem tudott részt venni egy vártaln külföldi munka-út miatt. Legjobb barátja képviselte. Kovács Tamás elmondta, barátja nagyon meglepődött, amikor értesítették, hogy ő nyert, egyáltalán nem is számított rá. De nagyon örül, hogy megismerkedhet az Unicum-legendával, illetve ellátogathat egy igazi pálinka manufakturába, mégpedig Zwack Sándor társaságában.
Zwack Sándor ezt követően a nyertes barátját is meghívta a nyeremény-napra, az Unicum márka történetében is példátlan júliusi promócióról pedig elmondta, nemcsak azokat szólítják meg, akik utaznak, hanem a várakozókat is. „A repülőtéri vásárlás, illetve várakozás mindig különleges helyzet. Mi most ebbe a helyzetbe csempészünk élményt azáltal, hogy mindenki számára elérhetővé tesszük az Unicumot. Büszke vagyok, hogy mi vagyunk az a magyar márka, amelyik először jelenik meg ilyen volumenű promócióval a reptéren.”
„A repülőtér a maga részéről igyekszik az utazás minden mozzanatában igazi élményt nyújtani az utasoknak. Ennek részeként különös hangsúlyt fektetünk a Heinemann Duty Free-vel együtt arra, hogy kiemelten kezeljük a jól ismert és keresett magyar márkákat, a hungarikumokat is. Úgy gondoljuk, hogy így tudjuk a legjobban megszólítani a külföldi turistákat, így tudjuk elérni, hogy még egy utolsó, szép emléket vigyenek magukkal Budapestről. A repülőtér minden tőle telhető eszközt és erőfeszítést bevet annak érdekében, hogy az utas úgy érezze: Budapesten igazi élmény repülőgépre szállni. Ezért is támogatjuk a Heinemann Duty Free és a Zwack Unicum Nyrt. közös promócióját.”– nyilatkozta Alan Bork, a Budapest Airport kereskedelmi üzletágának igazgatója.
A sajtóesemény a világújdonság Unicum Szilva kóstolóval zárult, és jó hír, hogy Zwack Sándornak és az immár két nyertesnek elfoglaltságaik ellenére is sikerült időpontot egyeztetniük, így hamarosan beváltható lesz a nyeremény.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >