Példamutató nők az Univer Capsicum Clubjában
Az Univer Product Zrt. március 4-én, nőnap alkalmából különleges eseményt szervezett a nemrégiben megnyílt Capsicum Clubban. Az eseményen olyan jelentős kérdésekkel foglalkoztak, mint hogy lehet-e egy város sikeres női vezetők nélkül, illetve hogyan formálják egy szélesebb közösség életét azok a hölgyek, akik a közéletben, sportban, kultúrában és gazdaságban is meghatározó szerepet töltenek be.

Az eseményen olyan jelentős kérdésekkel foglalkoztak, mint hogy lehet-e egy város sikeres női vezetők nélkül, illetve hogyan formálják egy szélesebb közösség életét azok a hölgyek, akik a közéletben, sportban, kultúrában és gazdaságban is meghatározó szerepet töltenek be
A női vezetői szemlélet képes más nézőpontot jelenteni. Nem egyszerűen több vagy kevesebb, hanem hangsúlyozottan más megközelítés – hangzott el az Univer Product Zrt., Magyarország egyik legnagyobb élelmiszeripari cége által megtartott „Hírös kecskeméti nők” című eseményen. A gasztronómiai élményekkel összekötött beszélgetést a vállalat nemrégiben megnyílt Capsicum Clubjában tartották. Az eseményen többek közt Szemereyné Pataki Klaudia Kecskemét polgármestere, Barta Dóra, a Hírös Agóra ügyvezető igazgatója és táncművész, továbbá Ivkovićné Béres Tímea a Kecskeméti Junior Sport Nonprofit Kft. ügyvezetője, valamint Sárdi Barbara a Kecskeméti Katona József Nemzeti Színház marketingvezetője osztották meg gondolataikat arról, mit jelent ma nőként vezetőnek lenni.
Hangsúlyozták: hisznek abban, hogy nőként és édesanyaként a rövid és hosszú távú vízióikban mélyen tükröződik az empátia, a közösségi felelősség, az érzelmek. Szükség van a magánélet, a kötelezettségek és a vezetői szerepek közötti egyensúlyra. Úgy vélték a női perspektíva nem csupán egy lehetőség a vezetésben, hanem egy olyan erő, amely formálja és előre viszi akár egy város jövőjét is.
A beszélgetés nem pusztán egy-egy sikeres karrier bemutatását helyezte fókuszba, hanem a résztvevők személyes tapasztalataikon keresztül mutatták be gondolataikat.
A Capsicum Club, ami az innovációt, a fenntarthatóságot és az élményalapú gasztronómiát ötvözi, – mint közösségi tér – kiváló otthont adott a rendezvénynek, hiszen egy olyan helyszín, ahol a finom ételek mellett inspiráló beszélgetések és kapcsolatok is születnek.
“Aki közösségben gondolkodik, az mindenben olyan eszközt lát, amellyel azt építheti, gyarapíthatja. A Capsicum Clubra is tekinthetünk eszközként, amely képes közvetíteni az Univer fontos üzeneteit. Így például, amikor a nagyközönség számára mindennapi konyhai tippeket adunk, megismertetjük őket a legkülönfélébb praktikákkal, lényegében szemléletet formálunk, és az élelmiszerpazarlás ellen is küzdünk.”
– mondta Bazsó Rita az Univer marketingigazgatója.
Az Univer Product Zrt. számára az ilyen rendezvények kiemelt fontosságúak, ugyanis jelentős céljuk, hogy bemutassák azokat a helyi szereplőket is, akik a gazdaság, a kultúra, a sport és a közélet alakításában aktívan részt vesznek.
“A hosszú életpálya, a kiszámíthatóság és a biztonság elengedhetetlen fontosságúak. Örömömre szolgál, hogy a Capsicum Clubban láthattuk vendégül azokat a nőket, akik nap, mint nap, szerte a városban sokat tesznek ezekért az értékekért. Mi az Univernél generációkon átívelve biztosítunk megélhetést az itteni családoknak, ezáltal az Univer név mára – reméljük nem csak Kecskeméten – a hagyományt, a stabilitást és az összetartozást szimbolizálja.”
– folytatta az Univer marketingigazgatója.
A Capsicum Clubban szervezett események hozzájárulnak, hogy az Univer termékeinek sokoldalúságát és kreatív felhasználását bemutathassák a közönségnek, valamint a fiatalabb generációk körében is növeljék a márka iránti bizalmat. Ezen felül a mostani rendezvény egy valódi ünnepe volt a női összetartásnak, inspirációnak és közösségi felelősség vállalásnak.
Kapcsolódó cikkeink
MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >A békéhez köti a gazdaság növekedését az NGM
Amíg tart a háború, addig ez a növekedési ütem a…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Halvány életjelet adott magyar gazdaság
A második negyedévben a szezonálisan és naptárhatással kiigazított, valamint kiegyensúlyozott…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >