Példaértékű munkaadó lett az ALDI Magyarország
Az ALDI Magyarország elnyerte a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2017/18” díját.
Jelentős szakmai elismerést kapott az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. felelős munkaadói tevékenységéért. A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara pályázatot hirdetett magyarországi vállalatok számára, amely során a Kamara által felkért zsűri a munkatársaik munka- és életkörülményeiről mások számára is példaértékűen gondoskodó szervezeteket kereste. A kiírás hét, humánerőforrás-gazdálkodással kapcsolatos területen, közel hatvan szempont alapján értékelte a pályázók felelős munkaadói gyakorlatát. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. pályázata alapján elnyerte a „Megbízható Munkaadó 2017/18” díjat.
„Örömmel tölt el, hogy egy neves szervezet szakmai zsűrije is visszaigazolja humánerőforrás-politikánkat. Az ALDI magyarországi megjelenése óta törekszik arra, hogy a kiskereskedelem területén minden pozícióban a lehető legmagasabb béreket és kiemelkedően jó munkakörülményeket nyújtson. Nagyra értékeljük munkatársaink lelkiismeretes munkáját, hiszen termékeink minősége és ára mellett képzett és motivált dolgozóink jelentik sikerünk zálogát. Nemcsak a magyarországi kereskedelmi átlagot jóval meghaladó bérezéssel, modern munkahellyel és továbbképzési lehetőségekkel, hanem részmunkaidőben végezhető pozíciókkal, rugalmas munkavégzéssel, egyes munkakörökben pedig külföldi munkavégzési lehetőséggel tesszük az ALDI-t még vonzóbb munkahellyé. Ezzel kívánunk vásárlóink mellett dolgozóinknak is hosszú távon kiszámítható és megbízható partnerei lenni” – nyilatkozta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója a díj átadóján.
A DUIHK által kiírt díjra érkező pályázatokat egy öttagú szakmai zsűri véleményezte. Döntésük alapján az elismerést két évre ítélték oda a nyertesek – így az ALDI Magyarország – számára.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >