Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
2024 szeptembere óta a BioTechUSA-cégcsoport az FC Barcelona globális táplálékkiegészítő partnere, most pedig újabb szintre emelik a katalán klubbal való együttműködést. Amellett, hogy piacra lépnek az első Barcelona signature termékükkel, a katalán krém ízű Iso Whey Zeroval, 2025-től már az FC Barcelona klasszisa, a világ egyik legjobb középpályása, Pedro González López, ismertebb nevén Pedri egyénileg is a BioTechUSA mezét ölti magára, és csatlakozik márkanagyköveti csapatukhoz.
Iso Why Zero FC Barcelona edition: jön a katalán krém ízű fehérjepor.

Pedrit egyéniben is leigazolja a BioTechUSA
A még csak 22 éves Pedri karrierútja és szellemisége sok hasonlóságot mutat a BioTechUSA filozófiájával, aki ráadásul az FC Barcelonában és a spanyol válogatottban is meghatározó, klubjában és nemzeti együttesében is kimondottan sikeres játékos. A BioTechUSA-val való együttműködésben Pedri képviseli majd azokat az értékeket, melyek a vállalat és sportoló számára is kiemelten fontosak: a mozgás szeretetét, az elszántságot és azt az akaraterőt, mely segít abban, hogy az egyén mindig elérje egyéni céljait, legyen szó fogyásról, életmódváltásról – vagy akár a spanyol bajnoki címről.
Pedri tehetsége már korán megmutatkozott, első felnőtt csapatában, a Las Palmasban mindössze 16 évesen rúgta első gólját, ezáltal nem csupán a csapat, hanem a spanyol másodosztály legfiatalabb gólszerzője lett. 2020-ban, mindössze 17 évesen mutatkozott be a katalán csapatban a spanyol elsőosztályban és még abban az évben pályára lépett a Bajnokok Ligájában is. A spanyol válogatottban is korrekorder: 16 és fél évesen ő volt a nemzeti együttes történetének legfiatalabb tagja, aki Európa Bajnokságon képviselte Spanyolországot. Mára pedig klubjában és nemzetközi szinten is meghatározó játékos, aki, ha így folytatja, valódi klublegendává is válhat – ebben pedig termékeivel és szakértelmével segíti majd a BioTechUSA Pedrit.
Kapcsolódó cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >