PayPallel is lehet fizetni a Tchibo webáruházában
A Tchibo és a PayPal együttműködésének köszönhetően mostantól a Tchibo magyarországi webáruházában PayPallel is fizethetnek a vásárlók.
„Az online kereskedelemben nagyon fontos, hogy olyan fizetési megoldásokat használjunk, amelyek kényelmes, gyors és biztonságos vásárlást tesznek lehetővé. Bízunk benne, hogy vevőink értékelni fogják a Tchibo Magyarország és a PayPal együttműködését, amelynek köszönhetően mostantól nálunk is élvezhetik a PayPallal történő fizetés minden előnyét”– hangsúlyozta Németh Norbert, a Tchibo Budapest Kft. e-kereskedelmi üzletágvezetője.
A PayPal Magyarországon egyre kedveltebb fizetési megoldás, mivel a fizetés során a vállalat nem adja ki a felhasználók személyes-és pénzügyi adatait, így nem kell tartaniuk attól, hogy online vásárlásaik során visszaélések áldozatai lesznek. A fizetési rendszer jelenleg 3,5 millió aktív felhasználóval rendelkezik Közép- és Kelet-Európában.
A Tchibo már több mint két évtizede van jelen Magyarországon és a termékek széles választékát kínálja vásárlói számára: kiváló minőségű kávékat, kávézáshoz kapcsolódó termékeket, továbbá lakberendezési tárgyakat, ruházati cikkeket és konyhai eszközöket.
„A PayPalnél örülünk, hogy hozzásegíthetjük a Tchibo-t ahhoz, hogy vásárlói számára egy könnyebb, gyorsabb és biztonságosabb vásárlói élményt nyújthasson, és bízunk benne, hogy a világszerte 157 millió aktív felhasználónk a vállalat nemzetközi értékesítéseit is bővíteni tudja” – mondta Matt Komorowski, a PayPal közép- és kelet-európai értékesítési vezetője.
A Tchibo 1997 óta működtet webáruházat Németországban, ami Magyarországon 2012-ben került bevezetésre, amelyen keresztül a nagy kávéválaszték mellett számos kiegészítő termék és szolgáltatás megvásárolható.A Tchibo webáruház rendszeres online akciói és különleges ajánlatai párosítva a PayPal gyors és biztonságos szolgáltatásával egyedi vásárlói élményt biztosítanak minden felhasználónak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >