Patika Pricer rendszerrel már Magyarországon is
Újabb területre tört be az elektronikus árkijelzés Magyarországon, a Szigony Patika egyelőre az egyetlen elektronikus polccímkés patika hazánkban. A nyitott polcos patikákat ugyanúgy sújtja a pontos árkijelzés kötelezettsége, mint más önkiszolgáló kereskedelmi egységeket, azonban ellentétben azokkal itt jellemzően nincs elég személyzet az árak feltüntetésére és folyamatos karbantartására.
A fenti problémán tud segíteni a patikusoknak a Pricer elektronikus polccímke rendszer, mely a Szintézis Informatikai Zrt. és az LX-Line Kft. együttműködésének köszönhetően integráltan működik a patikákat kiszolgáló informatikai megoldással. Amellett, hogy a címkék a gyógyszertári rendszerből azonnal megkapják az árváltozásokat és megjelenítik azt számos egyéb információ kijelzésére képesek, mint például a készlet vagy a rendelés alatt álló mennyiség. A nyitott polcok elterjedésével új, korábban jellemzően a drogériákban árult termékek forgalmazásával próbálják a gyógyszertárak a forgalom növekedését elérni, melyhez a vásárlók számára fontos precíz árkijelzés mindenképpen feltétel. A Pricer rendszer bevezetésével az árcímkék kihelyezése, azok folyamatos cseréje a múlté lesz, ráadásul a hatékony és villámgyors árkijelzés minden eddigi megoldásnál jobban tudja segíteni az adott patika akciózási lehetőségét is. Az infravörös technológiával kommunikáló, kábelezést nem igénylő címkék könnyen felhelyezhetők bármilyen már meglévő polcra és külső áramellátás nélkül a beléjük épített gombelemmel 8-10 évig folyamatos működést biztosítanak. A kétirányú adatkommunikációnak köszönhetően az irodai- vagy az officinában található számítógépen folyamatosan nyomon követhető az egyes kihelyezett címkék állapota, a rajtuk lévő információ, így nem kell fizikailag ellenőrizni azt, hogy a kiküldött árváltozás tényleg megjelent a címkén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >