Pártos Zsolt a Tesco új működési ügyvezető igazgatója
A Tesco-Global Áruházak Zrt. 2017 áprilisával új működési ügyvezető igazgatót nevezett ki Pártos Zsolt személyében, akinek új pozíciójában a vásárlói élmény maximalizálása és a kiszolgálás hatékonyságának javítása a célja. Elődje, Pálinkás Zsolt új munkakörében közép-európai vezérigazgatósági tagként a felsővezetői csapatot erősíti.
Pártos Zsolt a vállalatnál eltöltött 20 év alatt számos pozíciót töltött be, vezette a közép-európai e-kereskedelmi üzletágat, de dolgozott többek között beszerzési igazgatóként hazánkban, az Egyesült Királyságban és Törökországban is. 10 év után április elején tért haza Magyarországra.
„Egyik legfontosabb célom a vásárlói elégedettség magasabb szintre emelése. Ez egy szerteágazó munka, amely a termékek elérhetőségének és a vásárlók kiszolgálásának javításától a sorban állás idejének csökkentéséig rengeteg izgalmas feladatot foglal magában. Ebben a folyamatban az a legfontosabb, hogy a vásárlóink számára partnerek legyünk, és segítsük őket, hogy a lehető leghatékonyabban intézhessék nálunk bevásárlásukat. Emellett azon fogok dolgozni, hogy a Tesco szerethető munkahely legyen. Nagyon büszke vagyok, hogy lelkes és összetartó kollégákkal dolgozhatok együtt, és tudom, hogy nélkülük nem tarthatnánk ma itt. Hiszem, hogy együtt képesek leszünk tovább erősíteni a hazai piacon megszerzett pozíciónkat” – mondta kinevezése kapcsán Pártos Zsolt, a Tesco új működési ügyvezető igazgatója.
Pártos Zsolt elődje, Pálinkás Zsolt két sikeres évet töltött el működési ügyvezető igazgatóként a Tescónál, jelentősen hozzájárulva ahhoz, hogy az áruházlánc meghatározó szerepet töltsön be a régió retail piacán. Pálinkás Zsolt a továbbiakban a vállalat közép-európai kereskedelmi igazgatójaként a nem élelmiszerekért felel.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >