Pártos Zsolt a Tesco új működési ügyvezető igazgatója
A Tesco-Global Áruházak Zrt. 2017 áprilisával új működési ügyvezető igazgatót nevezett ki Pártos Zsolt személyében, akinek új pozíciójában a vásárlói élmény maximalizálása és a kiszolgálás hatékonyságának javítása a célja. Elődje, Pálinkás Zsolt új munkakörében közép-európai vezérigazgatósági tagként a felsővezetői csapatot erősíti.
Pártos Zsolt a vállalatnál eltöltött 20 év alatt számos pozíciót töltött be, vezette a közép-európai e-kereskedelmi üzletágat, de dolgozott többek között beszerzési igazgatóként hazánkban, az Egyesült Királyságban és Törökországban is. 10 év után április elején tért haza Magyarországra.
„Egyik legfontosabb célom a vásárlói elégedettség magasabb szintre emelése. Ez egy szerteágazó munka, amely a termékek elérhetőségének és a vásárlók kiszolgálásának javításától a sorban állás idejének csökkentéséig rengeteg izgalmas feladatot foglal magában. Ebben a folyamatban az a legfontosabb, hogy a vásárlóink számára partnerek legyünk, és segítsük őket, hogy a lehető leghatékonyabban intézhessék nálunk bevásárlásukat. Emellett azon fogok dolgozni, hogy a Tesco szerethető munkahely legyen. Nagyon büszke vagyok, hogy lelkes és összetartó kollégákkal dolgozhatok együtt, és tudom, hogy nélkülük nem tarthatnánk ma itt. Hiszem, hogy együtt képesek leszünk tovább erősíteni a hazai piacon megszerzett pozíciónkat” – mondta kinevezése kapcsán Pártos Zsolt, a Tesco új működési ügyvezető igazgatója.
Pártos Zsolt elődje, Pálinkás Zsolt két sikeres évet töltött el működési ügyvezető igazgatóként a Tescónál, jelentősen hozzájárulva ahhoz, hogy az áruházlánc meghatározó szerepet töltsön be a régió retail piacán. Pálinkás Zsolt a továbbiakban a vállalat közép-európai kereskedelmi igazgatójaként a nem élelmiszerekért felel.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új megközelítés kell a bogyós gyümölcsök termesztésében
Bár az éghajlatváltozás komoly hatással van a bogyós gyümölcsök hazai…
Tovább olvasom >Longevity – divat vagy tudatosság?
Az embereket mindig is foglalkoztatta, hogy hogyan lehet minél tovább…
Tovább olvasom >A Henkel és három márkája is Magyarország vezető Superbrands márkái között
A Henkel Magyarország ismét elnyerte a Business Superbrands címet. Emellett…
Tovább olvasom >