Partnerségre lép a Walmart az Impossible Foods-zal
Megjelent az Impossible Burger a Walmart kínálatában, hiszen partnerségre lépett az Impossible Foods-zal. A termék a cég 2000 üzletében válik elérhetővé.
A vásárlók online is rendelhetnek a termékekből.
A lépéssel a kiskereskedő „burgerlábnyoma” 50 %-kal nőtt meg.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági megállapodást kötött az Unilever a legnagyobb kiskereskedelmi partnereivel
Az Unilever megállapodást kötött tíz legnagyobb kiskereskedelmi partnerével, közöttük a…
Tovább olvasom >Saját vegán napvédő krémcsaládot dobott piacra Naomi Osaka
Látva, hogy a napvédelemmel kapcsolatos kutatások és diskurzusok középpontjába csak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >