Partnereinek teljes körű zöld megoldásokat kínál a Bunzl Csoport
Az Európai Parlament és Tanács rendelkezéseire válaszul Magyarországon is betiltásra kerülnek 2021-től az egyszer használatos műanyagok. Nem csoda, ha komoly figyelem irányul a környezetbarát alternatívákra mind a végfelhasználók, mind a b2b ügyfelek részéről. A Bunzl Csoport tagvállalatai azon dolgoznak, hogy partnereik igényeit e téren teljes körű szolgáltatásnyújtással elégítsék ki az élhetőbb környezetet és Földünk jövőjét szem előtt tartva.
Az egyszer használatos műanyagok forgalomból való kiiktatása támasztotta új kihívásokra válaszul és a környezetvédelmi elvárásoknak megfelelve immár sokféle zöld termékalternatíva elérhető az új megoldások felé egyre nyitottabb cégek számára. A Bunzl Csoport is papírból, illetve lebomló műanyagból készült ételszállító dobozokkal, tányérokkal, poharakkal, leveses tégelyekkel, evőeszközökkel, szívószálakkal, szalvétákkal és környezetbarát professzionális vegyszerekkel bővítette termékválasztékát, miközben partnereinek egy helyen, egyetlen forrásból biztosítja a leginnovatívabb zöld megoldásokat rugalmas és komplex – és akár korszerű online kereskedelmi – szolgáltatás keretében.
Bio vagy mű?
Miért jobb a bioműanyag a hagyományosnál? Mert alapja természetes kukorica- vagy más keményítőből, búzakorpából készült polimer, ami általában fenntartható vagy megújuló forrásból származik. Hasonlatosságuk pedig közel azonos tulajdonságaikban rejlik azzal, hogy nem tekinthetők minden esetben egymás teljesen csereszabatos alternatívájának. Piacvezető forgalmazóként a Bunzl Csoport feladatának tartja a partnerek és végfelhasználók ezzel és az új termékekkel, megoldásokkal kapcsolatos edukációját.
A természetes alapanyagnak és innovatív megoldásnak ára is van, így e zöld termékek részben magasabb árkategóriába tartoznak. Nem szabad azonban megfeledkezni arról sem, hogy tudatos felhasználásuk akár presztízsértékkel is bírhat.
Szín, minta, alapanyag – avagy mire figyel a vásárló
Napjaink vásárlója egyre környezettudatosabb: megnézi, milyen csomagolásban van kedvenc terméke, és nem vonakodik váltani, ha az nem eléggé környezetbarát. Ezt a legtöbb vállalat, így a kereskedelmi láncok is felismerték, és beszállítóiktól innovatív csomagolási megoldásokat, valamint saját csomagolásaik megreformálását várják, ami azonban csak közös munka eredménye lehet. A folyamatos egyeztetéshez, teszteléshez, szinergiák kiaknázásához pedig elengedhetetlen a megrendelők és beszállítók közötti jó kapcsolat.
A feladat nagy, ám örömteli, hiszen a Bunzl Csoport is azt vallja, tennünk kell környezetünkért, a Földért és gyermekeink jövőjéért. A vállalatnál az egyszerű termékértékesítést a full service váltotta fel, amibe a tanácsadás és oktatás, tesztelés, hulladékgazdálkodási tanácsadás és megoldások felsorakoztatása beletartozik.
Hatékony ügyfélkiszolgálás hatékony szervezettel
A hatékony ügyfélkiszolgálás ugyanakkor hatékony szervezetet is kíván. Ennek érdekében a Bunzl Plc. tulajdonában lévő, élelmiszer-csomagolás terén piacvezető Silwell és Propack Kft., valamint a munkavédelem és higiénia területén jelentős piaci pozíciókkal bíró Bunzl Magyarország Kft. szervezeti egyesítéséről született döntés, ami 2020. október végére valósul meg. A közös vállalat létrehozásának célja az egyes cégek ügyfélkörének még magasabb szintű kiszolgálása a közös termékportfólió és a szinergiák kiaknázásával.(x)
Kapcsolódó cikkeink
A fenntartható műanyagcsomagolások globális piaca 2029-ig 122,4 milliárd dollárra nőhet
Az egyik fő hajtóerő az, hogy az újrafelhasználható csomagolások egyre…
Tovább olvasom >Nem biztos, hogy a papírcsomagolás a legjobb
A csomagolások környezeti hatásai egyre nagyobb figyelmet kapnak a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >