Partnerei sikereiért dolgozik a CBA
A CBA az előző esztendőben is folytatta azon törekvéseit, hogy a rendszerhez csatlakozó, CBA-, illetve Príma-üzleteket működtető franchise-partnereinek sikeres működéséhez minél több eszközt biztosítson.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.

Lázár Vilmos
elnök
CBA
– Évekkel ezelőtt megfogalmaztuk, hogy szolgáltató franchise-rendszert kívánunk működtetni, ahol a franchise-rendszergazdának az a szerepe, hogy a megfelelő hátteret biztosítsa a hálózat tagjai számára. Az egymás segítése, támogatása az egyik legfontosabb záloga a hálózatunk sikerességének – fogalmazta meg Lázár Vilmos, a CBA elnöke.
Az elmúlt évben történt fejlesztések közül kiemelkedik az energiahatékonyságot célzó program, amellyel jelentős mértékben csökkent a felhasznált energiamennyiség, ezzel komoly megtakarításokat értek el a hálózat tagjai. A cég emellett támogatja a kasszarendszerek bevezetését is franchise-partnereinél, hiszen korszerű informatikai háttér nélkül elképzelhetetlen a sikeres működés. Jelentős számú partnerüknek üzletfejlesztési, illetve terméktartási támogatást nyújtottak, amelynek végrehajtását követően az érintett partnereik komoly forgalmi többletet tudtak realizálni.
A dolgozóik képzésére is komoly hangsúlyt helyeztek, hiszen a vásárlók elégedettségének egyik kulcsa a megfelelően magas szintű kiszolgálásban rejlik.
– Az elmúlt esztendő is bővelkedett kihívásokban, melyek mindenképpen gyors reakciót követeltek meg. Kedvező, hogy az élelmiszertermékek árdrágulása megállt, egyre több árucikknek elkezdett mérséklődni az ára – értékel Lázár Vilmos. – Ugyanakkor komoly kihívást jelent az, hogy a magas árak következményeként, az eladott árumennyiség érzékelhető mértékben csökkent, és nehezen fog visszaemelkedni a korábbi szintekre. Mi ezért nagyon komoly hangsúlyt helyezünk arra, hogy az említett árcsökkenéseket azonnal végrehajtsuk, azaz egyből érvényesítsük a fogyasztói árainkban is, komoly megtakarítást biztosítva a vásárlóink számára.
A CBA az idei esztendőben is folytatja hálózata tagjainak minél sokrétűbb támogatását. Mindent elkövet, hogy vásárlóik számára is minél magasabb szintű kiszolgálást, kedvező árakat tudjon biztosítani. //
Kapcsolódó cikkeink
Privát és Privát Max üzletek CBA színekben
„Jelentős mérföldkő a CBA történetében: a Kerekes Kft. csatlakozásával tovább erősödik…
Tovább olvasom >Túlteljesíti az árrésstopot a CBA és a Príma
A kormányzati szabályozás nyomán, tovább bővült az „OLCSÓBB, MINT TAVALY!”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >