Partnerei sikereiért dolgozik a CBA
A CBA az előző esztendőben is folytatta azon törekvéseit, hogy a rendszerhez csatlakozó, CBA-, illetve Príma-üzleteket működtető franchise-partnereinek sikeres működéséhez minél több eszközt biztosítson.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
– Évekkel ezelőtt megfogalmaztuk, hogy szolgáltató franchise-rendszert kívánunk működtetni, ahol a franchise-rendszergazdának az a szerepe, hogy a megfelelő hátteret biztosítsa a hálózat tagjai számára. Az egymás segítése, támogatása az egyik legfontosabb záloga a hálózatunk sikerességének – fogalmazta meg Lázár Vilmos, a CBA elnöke.
Az elmúlt évben történt fejlesztések közül kiemelkedik az energiahatékonyságot célzó program, amellyel jelentős mértékben csökkent a felhasznált energiamennyiség, ezzel komoly megtakarításokat értek el a hálózat tagjai. A cég emellett támogatja a kasszarendszerek bevezetését is franchise-partnereinél, hiszen korszerű informatikai háttér nélkül elképzelhetetlen a sikeres működés. Jelentős számú partnerüknek üzletfejlesztési, illetve terméktartási támogatást nyújtottak, amelynek végrehajtását követően az érintett partnereik komoly forgalmi többletet tudtak realizálni.
A dolgozóik képzésére is komoly hangsúlyt helyeztek, hiszen a vásárlók elégedettségének egyik kulcsa a megfelelően magas szintű kiszolgálásban rejlik.
– Az elmúlt esztendő is bővelkedett kihívásokban, melyek mindenképpen gyors reakciót követeltek meg. Kedvező, hogy az élelmiszertermékek árdrágulása megállt, egyre több árucikknek elkezdett mérséklődni az ára – értékel Lázár Vilmos. – Ugyanakkor komoly kihívást jelent az, hogy a magas árak következményeként, az eladott árumennyiség érzékelhető mértékben csökkent, és nehezen fog visszaemelkedni a korábbi szintekre. Mi ezért nagyon komoly hangsúlyt helyezünk arra, hogy az említett árcsökkenéseket azonnal végrehajtsuk, azaz egyből érvényesítsük a fogyasztói árainkban is, komoly megtakarítást biztosítva a vásárlóink számára.
A CBA az idei esztendőben is folytatja hálózata tagjainak minél sokrétűbb támogatását. Mindent elkövet, hogy vásárlóik számára is minél magasabb szintű kiszolgálást, kedvező árakat tudjon biztosítani. //
Kapcsolódó cikkeink
A PRÍMA és CBA üzletekben kapható a dubai csoki
A Vörösvár Kft. által üzemeltetett PRÍMA és CBA üzletekben kapható…
Tovább olvasom >Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj: A CBA és a hazai termékek sikere
A CBA Kereskedelmi Kft. számára a 2024-es Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >