Partnerei sikereiért dolgozik a CBA
A CBA az előző esztendőben is folytatta azon törekvéseit, hogy a rendszerhez csatlakozó, CBA-, illetve Príma-üzleteket működtető franchise-partnereinek sikeres működéséhez minél több eszközt biztosítson.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.

Lázár Vilmos
elnök
CBA
– Évekkel ezelőtt megfogalmaztuk, hogy szolgáltató franchise-rendszert kívánunk működtetni, ahol a franchise-rendszergazdának az a szerepe, hogy a megfelelő hátteret biztosítsa a hálózat tagjai számára. Az egymás segítése, támogatása az egyik legfontosabb záloga a hálózatunk sikerességének – fogalmazta meg Lázár Vilmos, a CBA elnöke.
Az elmúlt évben történt fejlesztések közül kiemelkedik az energiahatékonyságot célzó program, amellyel jelentős mértékben csökkent a felhasznált energiamennyiség, ezzel komoly megtakarításokat értek el a hálózat tagjai. A cég emellett támogatja a kasszarendszerek bevezetését is franchise-partnereinél, hiszen korszerű informatikai háttér nélkül elképzelhetetlen a sikeres működés. Jelentős számú partnerüknek üzletfejlesztési, illetve terméktartási támogatást nyújtottak, amelynek végrehajtását követően az érintett partnereik komoly forgalmi többletet tudtak realizálni.
A dolgozóik képzésére is komoly hangsúlyt helyeztek, hiszen a vásárlók elégedettségének egyik kulcsa a megfelelően magas szintű kiszolgálásban rejlik.
– Az elmúlt esztendő is bővelkedett kihívásokban, melyek mindenképpen gyors reakciót követeltek meg. Kedvező, hogy az élelmiszertermékek árdrágulása megállt, egyre több árucikknek elkezdett mérséklődni az ára – értékel Lázár Vilmos. – Ugyanakkor komoly kihívást jelent az, hogy a magas árak következményeként, az eladott árumennyiség érzékelhető mértékben csökkent, és nehezen fog visszaemelkedni a korábbi szintekre. Mi ezért nagyon komoly hangsúlyt helyezünk arra, hogy az említett árcsökkenéseket azonnal végrehajtsuk, azaz egyből érvényesítsük a fogyasztói árainkban is, komoly megtakarítást biztosítva a vásárlóink számára.
A CBA az idei esztendőben is folytatja hálózata tagjainak minél sokrétűbb támogatását. Mindent elkövet, hogy vásárlóik számára is minél magasabb szintű kiszolgálást, kedvező árakat tudjon biztosítani. //
Kapcsolódó cikkeink
Nyíregyházán nyílt meg a Kerekes Kft.-hez tartozó első Príma-üzlet
Ahogyan arról korábban hírt adtunk, 2025. január 1-től a Kerekes Kft. és a hozzá…
Tovább olvasom >Új korszakot nyit a Privát és CBA integráció
A Privát üzletlánc számára a törzsvásárlói rendszer bevezetése meghatározó mérföldkő…
Tovább olvasom >Jelentős mérföldkő: a Kerekes Kft. csatlakozásával erősödik tovább a CBA
Az elmúlt esztendő jelentős előrelépést hozott a CBA életében. A 2024-es…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >