Parfümtalálkozót szervezett a dm drogerie markt
A dm drogerie markt mindig nagy hangsúlyt fektetett a parfüm-kínálatára. A karácsonyi parfümakcióval az illatok szerelmeseinek és az ajándékozni vágyóknak szeretnének kedveskedni, így a drogérialánc most őket hívta találkozóra. A kötetlen beszélgetésre a dm Facebook-oldalán lehetett jelentkezni, ahol a cég 15 főt sorsolt ki, akik részt vehettek a különleges eseményen. A rendezvényre december 2-án a Marvelosa Café-ban került sor, és a beszélgetés motorjai a parfümgyártó illetve – forgalmazó cégek szakértői voltak. Képviseltette magát a Coty, a Prestige Products és a Primőr Cosmetics is.
A dm célja egy olyan fórum létrehozása volt, ahol a parfümkedvelők nyíltan megoszthatták észrevételeiket, ötleteiket a kínálattal, a karácsonyi parfümakcióval, a cég hivatalos Facebook oldalával és magával a dm-mel kapcsolatosan. Profi szakemberek a helyszínen prezentációkat, illatréninget és a szaglósejteket megtornáztató játékokat tartottak a témában, így „szemléltetve” mondanivalójukat. Hitelesen adtak parfümválasztási tanácsokat a résztvevők számára, akár személyre szabottan is.
A vendégektől pedig a dm résztvevői megtudták, hogy a bolthálózatot leginkább a törzsvásárlói akciója miatt választják, mert számtalan kedvezményekhez tudnak így hozzájutni. Az ajánlatok közül kiemelték és egyedülállónak tartották a november 24-én induló karácsonyi parfümakciót, amelynek keretében akár 50% kedvezménnyel vásárolhatók meg a legkedveltebb illatok. A drogérialánc rengeteg pozitív visszajelzéssel gazdagodott.
A beszélgetés során kiderült az is, hogy mi motiválja a vásárlást, mi alapján döntenek egy termék mellett, milyen kommunikációs eszközökre fogékonyak a vásárlók.
A találkozó nagyon produktív volt: kellemes hangulatban, tartalmas előadásokkal és aktív résztvevői közreműködéssel telt el a péntek délelőtt.
Az év elején tartott kismama találkozó, a nyáron megszervezett „tini-tali” és a mostani parfümtalálkozó is alátámasztja, hogy a Facebook csoporttagokkal való személyes beszélgetések élvezetesek és hasznosak, mind a cég, mind a vásárlók számára.
A dm ezért a jövőben is folytatja a kerekasztal-beszélgetések sorozatát, amelyekről hírek, akciók és aktuális karácsonyi applikáció mellett, a cég Facebook oldalán tájékozódhatnak az érdeklődők: http://www.facebook.com/dm.Magyarorszag
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >