Parfüm és zene az edzőtermekben
A Mood Mediára bízta teljes európai hálózata háttérzenei szolgáltatásait a prémium kategóriás „health clubokat” üzemeltető Holmes Place International. A megállapodást a magyarországi Mood Media vitte sikerre, Pálóczi Tamásnak, a Mood kelet-közép-európai kereskedelmi és üzletfejlesztési igazgatójának irányításával.
A személyre szabott zenei szolgáltatás kialakítása mellett a 8 országban összesen 42 egészségklubot üzemeltető Holmes Place külön megbízást adott a Mood Mediának, hogy a klubok számára egyfajta védjegyként speciális parfümöt is alkosson. Ennek levegőbe juttatását a cég professzionális technológiákon keresztül biztosítja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >