Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel együttműködésben, melynek keretében 13–24 év közötti rákbeteg fiatalokat támogat az Egyesült Királyságban.
Június 2-tól kezdődően az áruházlánc két héten át minden eladott 220 grammos Specially Selected Piccolato paradicsom-terméke után adományt juttat a szervezetnek – a várakozásai szerint összesen mintegy 25 ezer fontot – írja a Grocery Gazette.
A befolyt összeg a Teenage Cancer Trust nővéreit, ifjúsági koordinátorait és kórházi egységeit segíti majd, amelyek országszerte nyújtanak személyre szabott támogatást a beteg fiataloknak.
– Számos vásárlónk számára a paradicsom alapélelmiszer, így ez egy egyszerű, de hatékony módja annak, hogy bárki hozzájárulhasson az ügyhöz – mondta Julie Ashfield, az Aldi kereskedelmi igazgatója.
Az Aldi eddig több mint 11 millió fontot gyűjtött a jótékonysági szervezet számára vásárlói adományokkal, munkatársi gyűjtésekkel és kampányokon keresztül. Az eredetileg kitűzött 10 millió fontos célt 18 hónappal korábban elérték, így az új cél most 15 millió font 2027-ig.
A paradicsomakció lehetőséget ad a vásárlóknak arra, hogy a mindennapi bevásárlás során is jót tehessenek, az Aldi pedig továbbra is támogatást nyújt a környezetében élő közösségeknek, miközben megfizethető árakat kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Gyermekkórházakat támogat a MOHU a jótékonyságra felajánlott REpont palackok árából
Mintegy 230 millió forint támogatást juttatott a MOHU MOL Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >