Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel együttműködésben, melynek keretében 13–24 év közötti rákbeteg fiatalokat támogat az Egyesült Királyságban.
Június 2-tól kezdődően az áruházlánc két héten át minden eladott 220 grammos Specially Selected Piccolato paradicsom-terméke után adományt juttat a szervezetnek – a várakozásai szerint összesen mintegy 25 ezer fontot – írja a Grocery Gazette.
A befolyt összeg a Teenage Cancer Trust nővéreit, ifjúsági koordinátorait és kórházi egységeit segíti majd, amelyek országszerte nyújtanak személyre szabott támogatást a beteg fiataloknak.
– Számos vásárlónk számára a paradicsom alapélelmiszer, így ez egy egyszerű, de hatékony módja annak, hogy bárki hozzájárulhasson az ügyhöz – mondta Julie Ashfield, az Aldi kereskedelmi igazgatója.
Az Aldi eddig több mint 11 millió fontot gyűjtött a jótékonysági szervezet számára vásárlói adományokkal, munkatársi gyűjtésekkel és kampányokon keresztül. Az eredetileg kitűzött 10 millió fontos célt 18 hónappal korábban elérték, így az új cél most 15 millió font 2027-ig.
A paradicsomakció lehetőséget ad a vásárlóknak arra, hogy a mindennapi bevásárlás során is jót tehessenek, az Aldi pedig továbbra is támogatást nyújt a környezetében élő közösségeknek, miközben megfizethető árakat kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Virtuális munkatapasztalatot kínál tinédzsereknek a brit Aldi
Az Aldi elindította első virtuális munkatapasztalat-programját, amely a 13 évesnél…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >