Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel együttműködésben, melynek keretében 13–24 év közötti rákbeteg fiatalokat támogat az Egyesült Királyságban.
Június 2-tól kezdődően az áruházlánc két héten át minden eladott 220 grammos Specially Selected Piccolato paradicsom-terméke után adományt juttat a szervezetnek – a várakozásai szerint összesen mintegy 25 ezer fontot – írja a Grocery Gazette.
A befolyt összeg a Teenage Cancer Trust nővéreit, ifjúsági koordinátorait és kórházi egységeit segíti majd, amelyek országszerte nyújtanak személyre szabott támogatást a beteg fiataloknak.
– Számos vásárlónk számára a paradicsom alapélelmiszer, így ez egy egyszerű, de hatékony módja annak, hogy bárki hozzájárulhasson az ügyhöz – mondta Julie Ashfield, az Aldi kereskedelmi igazgatója.
Az Aldi eddig több mint 11 millió fontot gyűjtött a jótékonysági szervezet számára vásárlói adományokkal, munkatársi gyűjtésekkel és kampányokon keresztül. Az eredetileg kitűzött 10 millió fontos célt 18 hónappal korábban elérték, így az új cél most 15 millió font 2027-ig.
A paradicsomakció lehetőséget ad a vásárlóknak arra, hogy a mindennapi bevásárlás során is jót tehessenek, az Aldi pedig továbbra is támogatást nyújt a környezetében élő közösségeknek, miközben megfizethető árakat kínál.
Kapcsolódó cikkeink
On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Tesco kampány az egészségesebb táplálkozásért – ingyen gyümölcs gyerekeknek
Új kampányt indított a Tesco az Egyesült Királyságban a gyümölcs-…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >