Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel együttműködésben, melynek keretében 13–24 év közötti rákbeteg fiatalokat támogat az Egyesült Királyságban.
Június 2-tól kezdődően az áruházlánc két héten át minden eladott 220 grammos Specially Selected Piccolato paradicsom-terméke után adományt juttat a szervezetnek – a várakozásai szerint összesen mintegy 25 ezer fontot – írja a Grocery Gazette.
A befolyt összeg a Teenage Cancer Trust nővéreit, ifjúsági koordinátorait és kórházi egységeit segíti majd, amelyek országszerte nyújtanak személyre szabott támogatást a beteg fiataloknak.
– Számos vásárlónk számára a paradicsom alapélelmiszer, így ez egy egyszerű, de hatékony módja annak, hogy bárki hozzájárulhasson az ügyhöz – mondta Julie Ashfield, az Aldi kereskedelmi igazgatója.
Az Aldi eddig több mint 11 millió fontot gyűjtött a jótékonysági szervezet számára vásárlói adományokkal, munkatársi gyűjtésekkel és kampányokon keresztül. Az eredetileg kitűzött 10 millió fontos célt 18 hónappal korábban elérték, így az új cél most 15 millió font 2027-ig.
A paradicsomakció lehetőséget ad a vásárlóknak arra, hogy a mindennapi bevásárlás során is jót tehessenek, az Aldi pedig továbbra is támogatást nyújt a környezetében élő közösségeknek, miközben megfizethető árakat kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >Idén magához térhet a spanyol online élelmiszerpiac
Két év csökkenés után újra növekedésnek indulhat a spanyol online…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >