Papírpalackos bort vezet be kínálatába a német Rossmann

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 08. 25. 09:35

A Rossmann a németországi kereskedők közül elsőként dob piacra nagy mennyiségben fehér burgundi (más néven pinot blanc) bort innovatív papírcsomagolásban. Ezzel a lépéssel a vállalat új mércét állít fel a német borpiacon a fenntarthatóság és design terén.

Az új csomagolás 84%-kal csökkenti a CO₂-kibocsátást a hagyományos üvegpalackokhoz képest, miközben súlya ötödannyi. mindössze 82 gramm.

A palack egy belső műanyag tasakból és 94%-ban újrahasznosított kartonból készült külső borításból áll, és már elérhető több mint 2200 Rossmann üzletben országszerte. A vállalat nem csupán a papírcsomagolás környezetbarát jellegét, de praktikusságát is kiemelte: törésálló, és a szelektív hulladékgyűjtőkben könnyen újrahasznosítható.

A száraz, gyümölcsös és kiegyensúlyozott ízvilágú bor a délnyugat-németországi Baden napsütötte vidékeiről származik, és a „Fair & Green” tanúsítvánnyal rendelkező Achkarren borászati szövetkezet készíti. A Rossmann szerint vegánok által is fogyasztható.

– Kellett ahhoz némi bátorság, hogy egy kiváló minőségű német bort ilyen új csomagolásban kínáljunk – mondta el Solveig Grohne, a Rossmann bor kategóriamenedzsere. A projekt a hosszú távú partnerrel, az Achkarren szövetkezettel való együttműködés révén valósulhatott meg.

Kapcsolódó cikkeink