Papírpalackba kerülhet a Johnnie Walker
A Diageo fenntartható termelésből származó fa felhasználásával készült papíralapú palackban is elérhetővé teszi 2021-től a vállalat szerint az elmúlt 200 évben az innováció terén mindig vezető Johnnie Walkert. Az újítás a Diageo és a Pilot Lite együttműködésében létrehozott közös csomagolástechnológiai vállalkozástól származik. A Pulpex Limited néven működő vállalat fejlesztette ki a maga nemében első, méretezhető, 100%-ig újrahasznosítható, műanyagmentes papírpalackot.
A Pulpex egy vezető, nem rivális FMCG-cégekből (így Unilever, PepsiCo) álló konzorciumot is létrehozott, így segítve a papírpalackok saját márkájuk alatt történő piaci bevezetését.
Kapcsolódó cikkeink
PepsiCo: hosszú távú növekedési célok és egészségtudatos portfólió
Továbbra is elkötelezett a PepsiCo a hosszú távú, 4-6%-os organikus…
Tovább olvasom >A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól
A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól, különösen az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >