Papírmentes parkolást vezettek be az Allee-ban
Papírmentes parkolást vezettek be az Allee-ban, az új rendszer rendszám alapján automatikus be- és kihajtást biztosít. A fejlesztés célja a kényelmesebb és fenntarthatóbb parkolás, a várakozási idő csökkentése, a torlódások elkerülése.
Az új, rendszámfelismerésen alapú rendszerrel a vásárlóknak nem csak könnyebbé válik a parkolás a bevásárlóközpontban, de a papírmentes megoldás az Allee fenntarthatósági törekvéseiben is fontos szerepet játszik. „A fejlesztés gyorsabb be- és kilépést biztosít az autóknak, ami már önmagában csökkenti a környezeti terhelést. A továbbiakban nem lesz szükség parkolójegyek és kártyák használatára, amelynek köszönhetően évente több kilóval csökken a hulladék mennyisége. A jövőben jegynyomtatókra – töltésre és szervizelésre – sem lesz szükség, így a működés is fenntarthatóbbá válik” – emeli ki Juhász András, az Allee center menedzsere.
A rendszámfelismerésen alapuló ticketless technológia a gyorsaság mellett pontosabb és megbízhatóbb a korábbi rendszernél. A parkolóba érkező autósnak ezentúl csak le kell lassítani a sorompó előtt, ahol a kamera automatikusan rögzíti az autó rendszámát, és parkolójegy húzás nélkül biztosítja a belépést a járműnek. Így távozás előtt sem kell többet a jegyet keresgélni, a parkolódíj rendezéséhez csak meg kell adni a rendszámot a parkoló automatáknál, kihajtásnál pedig, a rögzített rendszám alapján, automatikusan történik a kiengedés. Megszűnnek az elhagyott, sérült parkolójeggyel járó problémák, ezáltal javul az ügyfélélmény. Ráadásul a parkolási idő automatikusan rögzül, ami a hibalehetőséget is csökkentheti. A parkolójegy nélküli be- és kihajtás gyorsabb, ez pedig a torlódásokat is mérsékelheti.
Kapcsolódó cikkeink
Nem a piac vezérli elsősorban a zöld vállalati döntéseket itthon
A hazai vállalatok fenntarthatósági stratégiáit és beruházásait legerősebben nem piaci…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >