Papírflakonnal kísérletezik a Procter & Gamble
Papírflakonban dobja piacra a Procter & Gamble a Lenor öblítőt. A cég a Pabocoval lépett partnerségre az új csomagoláshoz, és 2022-ben indítja a pilot-időszakot Nyugat-Európában.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/07/lenor-20.07-300x225.jpg)
A Lenor első papírflakonja jelentősen csökkenti a vállalat műanyag-felhasználását.
A flakon mind designját, mind gyártási technológiáját tekintve egyedülálló. Fenntartható forrásból származó, FSC-minősített papírból készül, belülről pedig egy vékony műanyag réteggel vonják be, amely fogyasztók által szelektált PET-palackból készül.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Agrárminiszter: a fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben
A fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben,…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >