Papírflakonnal kísérletezik a Procter & Gamble
Papírflakonban dobja piacra a Procter & Gamble a Lenor öblítőt. A cég a Pabocoval lépett partnerségre az új csomagoláshoz, és 2022-ben indítja a pilot-időszakot Nyugat-Európában.
A flakon mind designját, mind gyártási technológiáját tekintve egyedülálló. Fenntartható forrásból származó, FSC-minősített papírból készül, belülről pedig egy vékony műanyag réteggel vonják be, amely fogyasztók által szelektált PET-palackból készül.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >