Papírflakonnal kísérletezik a Procter & Gamble
Papírflakonban dobja piacra a Procter & Gamble a Lenor öblítőt. A cég a Pabocoval lépett partnerségre az új csomagoláshoz, és 2022-ben indítja a pilot-időszakot Nyugat-Európában.

A Lenor első papírflakonja jelentősen csökkenti a vállalat műanyag-felhasználását.
A flakon mind designját, mind gyártási technológiáját tekintve egyedülálló. Fenntartható forrásból származó, FSC-minősített papírból készül, belülről pedig egy vékony műanyag réteggel vonják be, amely fogyasztók által szelektált PET-palackból készül.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az idén kulcstrend lesz az AI és a fenntarthatóság
2025 izgalmas évnek ígérkezik, már ami a fogyasztói trendeket illeti.…
Tovább olvasom >Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági fordulat előtt a logisztikai szektor
– Az ESG-elvárások ma már a logisztikai szereplőkre is komoly…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >