Pályázat a Coca-Colától fiatal pályakezdők részére
Pályázatot hirdetett a Coca-Cola HBC Magyarország olyan civil szervezeteknek, amelyek készek munkanélküli fiatalokat oktatni a vállalat által kezdeményezett #énjövőm program tananyaga szerint, elsősorban vidéken. A vállalat 2020-ig 8000 fiatal képzését tűzte ki célul.
A Coca-Cola HBC Magyarország olyan civil szervezeteknek hirdetett pályázatot, amelyek a vállalat Budapesten és vidéki nagyvárosokban már zajló #énjövőm képzési programjának kiegészítéseként képesek – egyedi helyismeretükre támaszkodva – elsősorban vidéken még több fiatalt bevonni a programba, és számukra egy egynapos képzést megtartani.
Az üdítőitalgyártó idén szeptemberben indította el a programját és a tervek szerint 2020-ig 8000 fiatalnak nyújt az elhelyezkedésüket segítő tréningeket. A vállalat a felnőttoktatásban évtizedes tapasztalatokkal rendelkező szervezeteket bízott meg az #énjövőm program tananyagának oktatásával, a most meghirdetett pályázat győzteseit pedig ingyenesen felkészíti a tananyag átadására.
„A nemzetközi célkitűzésekkel összhangban indítottuk el az #énjövőm programot Budapesten és az Észak-magyarországi régióban. Nagy öröm számunkra, hogy ilyen rövid idő alatt több mint 600 fiatalt sikerült bevonni a képzéseinkbe. Ez alatt a néhány hét alatt bebizonyosodott, hogy szükség van erre az egynapos ingyenes tanfolyamra, ahol többek között önismeretre, állásinterjú helyzetekre és a visszajelzések kezelésére tanítjuk a fiatalokat.” – mondta Tóth Valentin, vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgató. „Ahhoz, hogy jövőre országos szintre emeljük az #énjövőm programot és még több fiatalhoz jussunk el, a civil szervezetek nagy segítségünkre lesznek.”
A kiírás szerint a pályázók legalább 10 olyan 18 és 30 év közötti fiatal részvételével indíthatják el a képzést, akik sem oktatásban, sem képzésben nem részesülnek, és nem is dolgoznak. A szervezőknek 2018. március végéig legalább három, legfeljebb 20 ilyen képzést kell lebonyolítaniuk, amelyekért a Coca-Cola HBC Magyarország egyedi díjat fizet.
A pályázat beküldési határideje 2017. december 15. A részletes pályázati kiírás a vállalat weboldalán érhető el.
Az #énjövőm képzési program a Coca-Cola Hellenic csoport 28 országra kiterjedő kezdeményezésének hazai változata.
Kapcsolódó cikkeink
Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >1 milliárd eurót ruház be idén a Coca-Cola Brazíliában
2025-ben 7 milliárd brazil reált (kb. 1 milliárd eurót) –…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >