A pálinka egyre trendibb
A pálinka élvezeti értékét négy dolog határozza meg döntően. A legalapvetőbb hatást az alapanyag gyakorolja a végtermék, az ízes és illatos pálinka természetére, de az évszázados és modern cefrézési, főzési és érlelési technikák, technológiák alkalmazásával a főzőmester tudásának befolyása sem lebecsülendő.
A pálinka köré épült mítosz, marketing és a fogyasztás körülményei, kultúrája társadalmi szintre emeli e nemes ital élvezetét. „Mi a SPIRITUS PRIMUS-nál hiszünk abban, hogy az erről az első három tényezőről való ismeret, tudás az, ami csodálatossá és érthetővé teszi a pálinka világát. Pillantson be a pálinka készítésének műhelytitkaiba és lebbentse fel a pálinka kultúrájának fátylát szakszerű vezetés mellett! Diplomás főzőmesterünk mindenre válaszol, amit eddig meg sem mert kérdezni” – üzeni a SPIRITUS PRIMUS (1015 Budapest, Várfok u. 8. www.spiritus.co.hu) közleményében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
AI a vezetésben: több mint automatizálás, a munka támogatása
A mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása az üzleti életben már nemcsak…
Tovább olvasom >Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben? Jön a 34. Biokultúra Nap!
A Magyar Biokultúra Szövetség immár 34. alkalommal rendezi meg a…
Tovább olvasom >