A pálinka egyre trendibb
A pálinka élvezeti értékét négy dolog határozza meg döntően. A legalapvetőbb hatást az alapanyag gyakorolja a végtermék, az ízes és illatos pálinka természetére, de az évszázados és modern cefrézési, főzési és érlelési technikák, technológiák alkalmazásával a főzőmester tudásának befolyása sem lebecsülendő.
A pálinka köré épült mítosz, marketing és a fogyasztás körülményei, kultúrája társadalmi szintre emeli e nemes ital élvezetét. „Mi a SPIRITUS PRIMUS-nál hiszünk abban, hogy az erről az első három tényezőről való ismeret, tudás az, ami csodálatossá és érthetővé teszi a pálinka világát. Pillantson be a pálinka készítésének műhelytitkaiba és lebbentse fel a pálinka kultúrájának fátylát szakszerű vezetés mellett! Diplomás főzőmesterünk mindenre válaszol, amit eddig meg sem mert kérdezni” – üzeni a SPIRITUS PRIMUS (1015 Budapest, Várfok u. 8. www.spiritus.co.hu) közleményében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >