Palackba zárt művészet – megvannak a nyertesek
Innovativitás, szokatlan, meghökkentő megoldások, kreativitás, környezetbarát látásmód – a legfontosabb elvárások, amelyeknek meg kellett felelniük azoknak a terveknek, amelyekkel a HEINEKEN és a Design Terminál közös, formatervezői pályázatára lehetett nevezni. A májusban meghirdetett verseny legjobbjait egy szoros döntő után, augusztus 22-én hirdették ki. A kiemelt sajtóérdeklődéssel kísért eseménynek a letisztultan elegáns, népszerű belvárosi Hellobaby Bar adott otthont, ahol ez alkalomból három kreatív, fantáziadús, sörös installáció is ki lett állítva.
Nikola Sucur, a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. Group brand managere a nyertesek kihirdetésénél elmondta: „Jó volt látni, hogy a HEINEKEN sörök csomagolásának innovatív újrahasznosítását milyen sokféleképpen képzelték el a tervezők, milyen izgalmas, kimagaslóan színvonalas látványelemek születtek, amelyekről túlzás nélkül elmondhatjuk, hogy világszerte bármelyik vendéglátóhely méltó díszei lehetnek.”
A „Student” kategória „900” című nyertes alkotását Dávid Márk és Kovácsik Bence jegyzi. A fiúk az eredeti 900 helyett végül 650 db. HEINEKEN-es üveg és dugó, plomba, huzal, és kampó használatával egy izgalmas, fényáteresztő, függesztett térplasztikát alkottak.
Kiss Miklós (www.kissmiklos.com )és Bonta Gáspár (www.gasparbonta.com) nyerte a „Senior” kategóriát. Az ő alkotásuk a „Green clouds” nevet kapta, középpontjában a HEINEKEN jellegzetes, ikonikus palackja áll, izgalmasan újrahasznosítva műgyanta és fém rögzítő-szerkezet használatával. Az installáció elkészítéséhez az alkotók 825 db. HEINEKEN-es üveget használtak.
A két kategória-győztes alkotás mellett a HEINEKEN csapatának is volt egy kedvence. Ez a „Fall into pieces” című pályamunka volt. A fiatal Scheitz András a világító HEINEKEN sörösüvegekből egy olyan installációt készített, amely szokatlan, és éppen ettől maradandó vizuális képet jelenít meg, legyen szó akár egy klub bárpultjáról, vagy táncteréről.
Ács Zoltán, a Design Terminál kreatív igazgatója, a zsűri tagja a nyertesek méltatásánál kiemelte: “A vártnál is több kiváló terv született, és különösen erős volt a diákok mezőnye. Néhányan olyan tervekkel és prezentációkkal készültek, amelyeket komoly ügynökségek is megirigyelhetnének.”
A három különleges installáció a Hellobaby Bar-ban határozatlan ideig tekinthető meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >