Palackba zárt művészet – megvannak a nyertesek
Innovativitás, szokatlan, meghökkentő megoldások, kreativitás, környezetbarát látásmód – a legfontosabb elvárások, amelyeknek meg kellett felelniük azoknak a terveknek, amelyekkel a HEINEKEN és a Design Terminál közös, formatervezői pályázatára lehetett nevezni. A májusban meghirdetett verseny legjobbjait egy szoros döntő után, augusztus 22-én hirdették ki. A kiemelt sajtóérdeklődéssel kísért eseménynek a letisztultan elegáns, népszerű belvárosi Hellobaby Bar adott otthont, ahol ez alkalomból három kreatív, fantáziadús, sörös installáció is ki lett állítva.
Nikola Sucur, a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. Group brand managere a nyertesek kihirdetésénél elmondta: „Jó volt látni, hogy a HEINEKEN sörök csomagolásának innovatív újrahasznosítását milyen sokféleképpen képzelték el a tervezők, milyen izgalmas, kimagaslóan színvonalas látványelemek születtek, amelyekről túlzás nélkül elmondhatjuk, hogy világszerte bármelyik vendéglátóhely méltó díszei lehetnek.”
A „Student” kategória „900” című nyertes alkotását Dávid Márk és Kovácsik Bence jegyzi. A fiúk az eredeti 900 helyett végül 650 db. HEINEKEN-es üveg és dugó, plomba, huzal, és kampó használatával egy izgalmas, fényáteresztő, függesztett térplasztikát alkottak.
Kiss Miklós (www.kissmiklos.com )és Bonta Gáspár (www.gasparbonta.com) nyerte a „Senior” kategóriát. Az ő alkotásuk a „Green clouds” nevet kapta, középpontjában a HEINEKEN jellegzetes, ikonikus palackja áll, izgalmasan újrahasznosítva műgyanta és fém rögzítő-szerkezet használatával. Az installáció elkészítéséhez az alkotók 825 db. HEINEKEN-es üveget használtak.
A két kategória-győztes alkotás mellett a HEINEKEN csapatának is volt egy kedvence. Ez a „Fall into pieces” című pályamunka volt. A fiatal Scheitz András a világító HEINEKEN sörösüvegekből egy olyan installációt készített, amely szokatlan, és éppen ettől maradandó vizuális képet jelenít meg, legyen szó akár egy klub bárpultjáról, vagy táncteréről.
Ács Zoltán, a Design Terminál kreatív igazgatója, a zsűri tagja a nyertesek méltatásánál kiemelte: “A vártnál is több kiváló terv született, és különösen erős volt a diákok mezőnye. Néhányan olyan tervekkel és prezentációkkal készültek, amelyeket komoly ügynökségek is megirigyelhetnének.”
A három különleges installáció a Hellobaby Bar-ban határozatlan ideig tekinthető meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >