Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási termékre jelentett be további jelentős árcsökkentést a Tesco. A május 22-én illetve 23-án induló promóció keretében van olyan termék is, amelynek több mint 30%-kal csökken az ára. Az adatok alapján ugyanis minden második kosárban van valamilyen papír- és vegyiáru, tisztálkodó vagy szépségápolási termék. Ezeket a vásárlók mostantól különösen alacsony árakon szerezhetik be, és a Tesco további kedvezményeit kihasználva a teljes nagybevásárlást rendkívül költséghatékonyan intézhetik.
Május 22-től még jobban megéri egy helyen intézni a nagybevásárlást, a Tesco ugyanis tovább csökkenti több mint 150, már eddig is garantáltan alacsony árú, sokak által keresett márkás háztartási termék árát. Az árcsökkentés számos papír- és vegyiárut, illetve szépségápolási cikket érint, számos termék akár több mint 25 százalék kedvezménnyel kapható. Például a Cif súrolókrém 23%-kal, a Domestos Zero gél 24%-kal, az Elseve sampon 26,7%-kal, az Ooops Maxi papírtörlő 44%-kal, a Regina toalett papír 29%-kal, a Fred&Flo bugyipelenka pedig 31%-kal lett olcsóbb.
A Tesco kimutatási szerint a kosarak mintegy 50 százaléka tartalmaz háztartási termékeket, amelyekhez a vásárlók most különösen alacsony áron juthatnak hozzá. Az áruházlánc további kedvezményes lehetőségeit – köztük a Clubcard- és Szuper áras, illetve az egyéb Árgaranciás termékeket – kihasználva pedig egy körben kimaxolható a nagybevásárlás, így nincs szükség több különféle üzlet felkeresésére, így a vásárlók nemcsak pénzt, hanem időt is megtakaríthatnak.
Az Árgarancia felirattal jelölt, több mint 150 érintett termék pedig a Tesco üzletekben, valamint a Tesco Otthonról online szolgáltatás igénybevétele esetén is elérhető. A promóció 2025. május 22-én, reggel 8 órától a készlet erejéig, illetve visszavonásig érvényes, a maximálisan vásárolható mennyiség 10 db / termék / fő / vásárlás.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >