Packforum 2012 – Élelmiszer-biztonság a farmtól az asztalig
A SIAL kiállítás ideje alatt nyitotta meg kapuit az idei párizsi Packforum is, ahol a téma az élelmiszer-biztonság volt. A szervező Sealed Air a téma által még inkább felhívta a figyelmet arra, hogy egy évvel a Diversey felvásárlása után a Sealed Air egyedi és teljes körű, a farmtól az asztalig tartó élelmiszer- és italcsomagolási, valamint higiéniai megoldást dolgozott ki.
– Páratlan működési hatékonyságot érhetnek el a feldolgozók, kiskereskedők és élelmiszer-ipari szolgáltatók, miközben a fogyasztók számára is élményt nyújtanak, és egyúttal a fenntarthatóság szintje is javul – mondta Moreno Dezio, a Sealed Air Europe
divízió elnöke.
A fejlesztés során a fő cél az volt, hogy jelentős előrelépést biztosítsanak az élelmiszer-biztonság, szavatossági idő, működési hatékonyság, fenntarthatóság és márkaépítés területein is. Az eredmény: higiénikusabb folyamatok, biztonságos és fenntartható csomagolási megoldások, célzott kockázatkezelés és mikrobamentes folyamatok.
A Diverseyvel létrejött új vállalat éves árbevétele 8 milliárd dollár, és 62 ország 145 telephelyén és 56 laboratóriumában több mint 26 ezer alkalmazottat foglalkoztat.
Az idei Packforum talán még egy picit nagyobb szenzáció volt, mint a korábbi években, hiszen az idei Global SIAL d’Or díjas magyar pisztráng csomagolását a Sealed Air fejlesztette ki.
– Nagyon örülünk a PLP Seafood sikerének, és igen büszkék vagyunk rá, hogy a magyar világsikerhez és a SELFISH termékekhez nekünk is közünk lehetett. A frissen tartó és egyben süthető, különleges Cryovac tasakos csomagolás az egyik sikeres terméke cégünknek, amely ez alkalommal is bizonyított – mondta Hodossy András, a Sealed Air Magyarország igazgatója. – A PLP Seafood, illetve ügyvezető tulajdonosának, Palotás Péternek hozzáállása, szemlélete, ambíciója mintaként állhat az egész élelmiszeripar előtt: „Merjünk nagyok lenni!” Jó példa az együttműködésünk arra is, hogy a csomagolás nemcsak költség vagy nyűg, de lehetőség is a termék eladásában, felhasználásában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >