Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves együttműködéssel így az egyik legnépszerűbb kiszállítási platform a szórakoztatóipar ikonikus arcával áll össze. A kollaboráció a Wolt egyre több tagot számláló előfizetéses programjának, a Wolt+ népszerűsítésével kezdődik.
Az összetéveszthetetlen stílusáról és magabiztosságáról ismert Wilson a Wolt új arcaként az ingyenes kiszállítást, a 10%-os kedvezményeket, továbbá exkluzív éttermi és bolti ajánlatokat kínáló Wolt+ előfizetéses program népszerűsítésében vesz részt először. A nemzetközi kampány keretein belül Owen Wilson egyedi stílusával mutatja meg, hogyan veszi le a Wolt+ a vállunkról a mindennapok stresszét. Legyen szó egy gyors vacsoráról a hét közepén, váratlan fogkrémhiányról vagy éppen nasi-válságról otthon – a Wolt+ a gyors és kényelmes megoldás mindezekre.
„Nem kellett túlgondolnom ezt a szerepet” – nyilatkozta Owen Wilson. „A munka és az állandó rágcsahiány közepette a Woltra mindig számíthatsz. Nagyon leegyszerűsíti az életet. Vacsora? Elintézve. Bevásárlás? Pipa. Megint elfelejtettél fogkrémet venni? Semmi gond. A Wolt+ segít, hogy a hétköznapi dolgok egyszerűbbé váljanak.”
A kampány digitális, közösségi és streamingplatformokon fut, amelyben egy 45 másodperces videó, annak lokalizált verziói és extra tartalmak is szerepelnek: többek között megismerhetjük a színész kedvenc ünnepi pillanatai és hogy mik a kedvencei, amiket utazásai során rendel.
„Owen pontosan azt a hangulatot teremti meg, amit a Wolt is képvisel: laza, magabiztos és könnyen megkedvelhető” – mondta Fredrik Lucander, a Wolt növekedésért, márkáért és hirdetésekért felelős alelnöke. „Ez az együttműködés a Wolt+-szal indul, de a terveink túlmutatnak egyetlen kampányon: Owen segítségével megmutatjuk, hogy a Wolt hogyan illeszkedik az emberek mindennapjaiba.”
A Wolt+ a Wolt havi tagsági programja, amely ingyenes kiszállítást, kiválasztott termékek esetében 10% kedvezményt, valamint exkluzív ajánlatokat kínál helyi éttermekből, szupermarketekből és boltokból való rendelés esetén. Világszerte már több mint 1 millió tagja van, és azok számára nyújt megoldást, akik gyorsan, egyszerűen és stresszmentesen szeretnék megkapni, amire szükségük van. Az előfizetés jellemzően már három rendelés után megtérül. A 2021-es indulás óta a Wolt+ tagok összesen több mint 200 millió eurót spóroltak meg.
Kapcsolódó cikkeink
Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar Élelmiszerbank és a Wolt közös projektje
Már csaknem egy éve fut a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és…
Tovább olvasom >A szobai ventilátor, a parfüm és a terhességi teszt is jól fogy a Wolton, a rendelések negyede már nem melegételekre érkezik
Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók, ha online vásárlásról van szó:…
Tovább olvasom >A kisvállalkozások 83%-a számára létfontosságúak a házhozszállító platformok
A Wolt nemzetközi kutatása szerint a kereskedők 83%-a nélkülözhetetlennek tartja…
Tovább olvasom >További cikkeink
On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Ismét bírságolták a Sheint: megtévesztő zöld állítások miatt lépett az olasz versenyhivatal
Újabb pénzügyi szankcióval sújtották a kínai alapítású fast fashion óriást,…
Tovább olvasom >Nem minden boltban használható a 30 ezer forintos nyugdíjas élelmiszer-utalvány
Szeptember 1. és október 15. között kézbesítik azt a 30…
Tovább olvasom >