Óvatosságra int a fejlődő piacokon a Danone
A francia élelmiszeripari vállalat szerint a lassulás jelei mutatkoznak a fejlődő piacokon, ezért a cég csökkenti jövőévi várakozásait az orosz, a dél-amerikai és a balkáni régióból, Ázsiában is számítanak kereslet visszaesésre.
Az itthon elsősorban tejtermékeiről
ismert vállalkozás reményei szerint a piaci
átlagnál jobban fejlődik majd a következő évben,
de véleményük szerint bővülést csak
új termékek és új piacok bekapcsolásával
érhet el a vállalat. Éves szinten 8-10
százalékos forgalom növekedésre és
középtávon a haszonkulcsok emelkedésére
számít a cég.
A Danone első kilenc havi forgalmának
63%-a származik Európából, 12% Ázsiából.
A termelés több mint fele (57%) tejtermék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >