Ötvenszázalékos növekedést céloz 2026-ig az Arla organikus üzletágában
Az elkövetkező öt évben 180 millió literről 270 millió literre bővítené az Arla Foods organikustejtermék-üzletágát, ami 2026-ig több mint 50 százalékos növekedést jelent, és nem nélkülöz minden alapot, hiszen a cég az elmúlt 12 hónapban legdinamikusabban fejlődő szegmenséről van szó.
A vállalat új, Organic 2.0 elnevezésű szabványrendszere alapján az Arla biogazdái 100%-ban megújuló forrásokból származó zöldáramra kell hogy átálljanak, szén-dioxid-kibocsátásukat pedig tejkilogrammonkénti 30 százalékkal kell hogy csökkentsék 2028-ig. Az újabb, klímahatást, talajvédelmet, biodiverzitást érintő és állatjóléttel kapcsolatos lépéseket tartalmazó lista 2022 januárjában lép életbe.
Az Arla organikus tej-, vaj- és sajttermékei az Egyesült Királyságban a Yeo Valley márka és kereskedelmi márka, és saját Arla Organic márkája alatt kerülnek forgalomba. A cég termékei éttermekhez és az ételfutárcégekhez is eljut az Arla Organic márka révén.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti sajtgyártó kapacitását az Arla Foods Bahreinben
50,9 millió eurót, azaz mintegy 59,4 millió dollárt invesztál az…
Tovább olvasom >59,4 millió euróból bővíti az Arla a krémsajtgyártást Dániában
Az Arla Foods 59,4 millió eurós beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >Európa legnagyobb tejipari szövetkezete jöhet létre az Arla és a DMK egyesülésével
Egyesülésre készül az Arla Foods nemzetközi tejipari óriás és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Szallas.hu: jelentősen nőtt az augusztus 20-ára és az ünnepet követő napokra szóló foglalások száma
Az augusztus 20-i érkezésre szóló szállásfoglalások száma 58 százalékkal nőtt…
Tovább olvasom >K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >