Ötvenszázalékos növekedést céloz 2026-ig az Arla organikus üzletágában
Az elkövetkező öt évben 180 millió literről 270 millió literre bővítené az Arla Foods organikustejtermék-üzletágát, ami 2026-ig több mint 50 százalékos növekedést jelent, és nem nélkülöz minden alapot, hiszen a cég az elmúlt 12 hónapban legdinamikusabban fejlődő szegmenséről van szó.
A vállalat új, Organic 2.0 elnevezésű szabványrendszere alapján az Arla biogazdái 100%-ban megújuló forrásokból származó zöldáramra kell hogy átálljanak, szén-dioxid-kibocsátásukat pedig tejkilogrammonkénti 30 százalékkal kell hogy csökkentsék 2028-ig. Az újabb, klímahatást, talajvédelmet, biodiverzitást érintő és állatjóléttel kapcsolatos lépéseket tartalmazó lista 2022 januárjában lép életbe.
Az Arla organikus tej-, vaj- és sajttermékei az Egyesült Királyságban a Yeo Valley márka és kereskedelmi márka, és saját Arla Organic márkája alatt kerülnek forgalomba. A cég termékei éttermekhez és az ételfutárcégekhez is eljut az Arla Organic márka révén.
Kapcsolódó cikkeink
Európa legnagyobb tejipari szövetkezete jöhet létre az Arla és a DMK egyesülésével
Egyesülésre készül az Arla Foods nemzetközi tejipari óriás és a…
Tovább olvasom >Növényi alapú Lurpak az Egyesült Királyságban és Dániában
Az Arla Foods multinacionális szövetkezet a Lurpak vaj növényi alapú…
Tovább olvasom >Tejitalok gyártásába invesztál a dán Arla
Az Arla Foods egy tőkeberuházással kívánja támogatni a Starbucks és…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >