Ötvenszázalékos növekedést céloz 2026-ig az Arla organikus üzletágában
Az elkövetkező öt évben 180 millió literről 270 millió literre bővítené az Arla Foods organikustejtermék-üzletágát, ami 2026-ig több mint 50 százalékos növekedést jelent, és nem nélkülöz minden alapot, hiszen a cég az elmúlt 12 hónapban legdinamikusabban fejlődő szegmenséről van szó.
A vállalat új, Organic 2.0 elnevezésű szabványrendszere alapján az Arla biogazdái 100%-ban megújuló forrásokból származó zöldáramra kell hogy átálljanak, szén-dioxid-kibocsátásukat pedig tejkilogrammonkénti 30 százalékkal kell hogy csökkentsék 2028-ig. Az újabb, klímahatást, talajvédelmet, biodiverzitást érintő és állatjóléttel kapcsolatos lépéseket tartalmazó lista 2022 januárjában lép életbe.
Az Arla organikus tej-, vaj- és sajttermékei az Egyesült Királyságban a Yeo Valley márka és kereskedelmi márka, és saját Arla Organic márkája alatt kerülnek forgalomba. A cég termékei éttermekhez és az ételfutárcégekhez is eljut az Arla Organic márka révén.
Kapcsolódó cikkeink
Európa legnagyobb tejipari szövetkezete jöhet létre az Arla és a DMK egyesülésével
Egyesülésre készül az Arla Foods nemzetközi tejipari óriás és a…
Tovább olvasom >Növényi alapú Lurpak az Egyesült Királyságban és Dániában
Az Arla Foods multinacionális szövetkezet a Lurpak vaj növényi alapú…
Tovább olvasom >Tejitalok gyártásába invesztál a dán Arla
Az Arla Foods egy tőkeberuházással kívánja támogatni a Starbucks és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >