Otthonszépítés a SPAR-ral
A Disney-vel együttműködésben hirdeti meg legújabb hűségakcióját a SPAR. A promóció keretében a vásárlók 13-féle, az ikonikus mesehőssel díszített fürdő- és hálószobai kiegészítővel szépíthetik otthonukat.
Mickey egér egy igazi, eredeti, világszerte ismert jelkép. Vonzereje mindenkire hatással van, összeköti az embereket. Itthon sincs ez másképp, az egyedi és időtlen, generációkon átívelő figura különleges helyet foglal el a magyar emberek szívében is. A több mint 90 éve „született” animációs legenda a magyarországi SPAR áruházakban bukkan fel a legújabb pontgyűjtő akció keretében.
„A SPAR mindent megtesz azért, hogy vásárlói számára a legdivatosabb és legpraktikusabb termékeket kínálja az otthonszépítés területén is. A Disney-vel történő együttműködésünk jól mutatja, hogy valamennyi korosztály elégedettsége fontos számunkra, legyen szó gyerekekről vagy felnőttekről” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A SPAR, „Legenda és varázslat az ön otthonában is!„ elnevezésű promóciója 2019. február 14-től április 20-ig tart. A vásárlók bármelyik SPAR, INTERSPAR, CITY SPAR, SPAR partner vagy SPAR market áruházakban közel 9 héten keresztül, 2019. április 14-ig, minden elköltött 1.000 forintjuk után egy hűségpontot kapnak, amelyet a gyűjtőfüzetbe ragaszthatnak. Ha összegyűjtenek 20 darab hűségpontot, megvásárolhatják a 13-féle Mickey egér termék egyikét jutányos áron. A népszerű rajzfilmhőssel díszített mintás vagy figurás párna, gyermekponcsó, kétrészes törölközőszett, fürdőlepedő, fürdőszobaszőnyeg, takaró, steppelt ágytakaró, szennyestartó zsák, piperetáska és testtömeg-elemző mérleg 47-70%-os kedvezménnyel lehet a vásárlóké a pontgyűjtő akcióban, de a termékek természetesen hűségpontok nélkül is megvásárolhatóak.
Kapcsolódó cikkeink
Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >GVH-intézkedés: Több mint száz kistermelő és új munkahelyek a SPAR-nál
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fellépése nyomán több mint száz hazai…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >