Otthonszépítés a SPAR-ral
A Disney-vel együttműködésben hirdeti meg legújabb hűségakcióját a SPAR. A promóció keretében a vásárlók 13-féle, az ikonikus mesehőssel díszített fürdő- és hálószobai kiegészítővel szépíthetik otthonukat.
Mickey egér egy igazi, eredeti, világszerte ismert jelkép. Vonzereje mindenkire hatással van, összeköti az embereket. Itthon sincs ez másképp, az egyedi és időtlen, generációkon átívelő figura különleges helyet foglal el a magyar emberek szívében is. A több mint 90 éve „született” animációs legenda a magyarországi SPAR áruházakban bukkan fel a legújabb pontgyűjtő akció keretében.
„A SPAR mindent megtesz azért, hogy vásárlói számára a legdivatosabb és legpraktikusabb termékeket kínálja az otthonszépítés területén is. A Disney-vel történő együttműködésünk jól mutatja, hogy valamennyi korosztály elégedettsége fontos számunkra, legyen szó gyerekekről vagy felnőttekről” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A SPAR, „Legenda és varázslat az ön otthonában is!„ elnevezésű promóciója 2019. február 14-től április 20-ig tart. A vásárlók bármelyik SPAR, INTERSPAR, CITY SPAR, SPAR partner vagy SPAR market áruházakban közel 9 héten keresztül, 2019. április 14-ig, minden elköltött 1.000 forintjuk után egy hűségpontot kapnak, amelyet a gyűjtőfüzetbe ragaszthatnak. Ha összegyűjtenek 20 darab hűségpontot, megvásárolhatják a 13-féle Mickey egér termék egyikét jutányos áron. A népszerű rajzfilmhőssel díszített mintás vagy figurás párna, gyermekponcsó, kétrészes törölközőszett, fürdőlepedő, fürdőszobaszőnyeg, takaró, steppelt ágytakaró, szennyestartó zsák, piperetáska és testtömeg-elemző mérleg 47-70%-os kedvezménnyel lehet a vásárlóké a pontgyűjtő akcióban, de a termékek természetesen hűségpontok nélkül is megvásárolhatóak.
Kapcsolódó cikkeink
A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >SPAR: stratégiai válasz a munkaerőpiaci kihívásokra a belső fejlesztés erejével
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja: a Talent Expand…
Tovább olvasom >További cikkeink
A káosztól a lojalitásig: újragondolt ügyfélszolgálat a mesterséges intelligencia korában
Az ügyfélszolgálat még sosem jelentett akkora kihívást, mint manapság. A…
Tovább olvasom >Ipari automatizációval erősít a Delta Technologies
A Robotizálunk Kft. 51%-os tulajdonrészének megvásárlásáról írtak alá szándéknyilatkozatot a…
Tovább olvasom >Egy év alatt félúton a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra…
Tovább olvasom >