Ötszáz tonnás szaloncukor-forgalomra számít az Auchan
Idén várhatóan a karácsonykor eladott édességek forgalmának 60%-a lesz a szaloncukor, mennyiségben elérheti az 500 tonnát az Auchan áruházakban. Második legnépszerűbb termék a Mikulás figura, az édességforgalom 25%-a, elsősorban a magas kakaótartalmú tejcsokoládé figurák a kelendők. A karácsonyi csomagok, pralinék és naptárak a karácsonyi édesség forgalmának 15%-át teszik ki. Az ország egyik legszélesebb édességválasztékéval, alacsony árakkal és vonzó akciókkal készül az áruházlánc az ünnepi időszakra. A legnépszerűbb édességek már diabetikus és laktózmentes változatban is kaphatóak.
Az Auchan az előző évi tapasztalatok alapján vásárlói igényeire szabottan állította össze ünnepi édességválasztékát, mely az egyik legszélesebb kínálat az országban. Közel százféle csokoládé Mikulás és ugyanennyi féle szaloncukor, sok különleges desszert, tucatnyi különböző adventi kalendárium és ötvennél is több fajta Mikulás-csomag kerül idén a polcokra, alsó, közép és felső árkategóriában egyaránt, kiváló minőségben.
Sláger a szaloncukor
A korábbi évek sikerére való tekintettel idén is kedvező áron kapható kimért szaloncukor, egyre több ízben. A lédig szaloncukorból a vásárlók többfélét választhatnak, bármilyen mennyiségben, ezért is olyan népszerűek. A márkatermékek között a legkelendőbbek a Stühmer, Szamos, Tibi, Boci és a Milka termékek, de várhatóan a Bonbonetti nosztalgia termékeire is nagy lesz a kereslet. A különleges ízek között alkoholos (konyakmeggy, szilvapálinka, narancslikőr), a gyümölcsös (aszalt szilvás, meggyes) fognak nagy sikert aratni, de a legtöbb várhatóan a zselés és mogyorókrémes ízekből fogy majd.
Mikulás figura trend
Tavaly sokan a csomagban kínált Mikulást keresték, idén várhatóan ismét a klasszikus, tejcsokoládéból készült, egyenként csomagolt figurák lesznek a slágertermékek. Aki mégis különlegességet keresne, választhat többek között földimogyorós, mentol, sárgabarackos-kekszes, vagy sztracsatellás csokoládé figurát is. „A bevonóból készült Mikulás figurák egyre kevésbé népszerűek, a szűkebb pénztárcával érkező vásárlók is a magas kakaótartalmú, elsősorban tejcsokoládéból készült termékeket keresik már. Ezért áruházainkban a kisebb kiszerelésű termékekből is széles a kínálat, amelyeket vásárlóink kedvezőbb darabáron vehetnek meg” – mondta el Gál Judit kommunikációs menedzser.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >