Ötszáz saját márkás termékkel bővíti kínálatát az Ahold Delhaize Közép- és Kelet-Európában
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás terméket vezet be, egységes csomagolással és négy nyelvű címkézéssel csehországi, görögországi, romániai és szerbiai üzleteiben. A vállalat célja, hogy 2028-ra saját márkás termékeinek értékesítési aránya elérje a 45%-ot.
A holland kereskedő az új választékot a cseh Albert, a görög Alfa Beta, a szerb Maxi és a román Mega Image üzletekben kerül bevezetésre – írja a Retail Detail. A saját márkák között olyan neveket találunk, mint a Delicata (csokoládé), a Gustona (lekvárok, konzervek és szószok) és a Perla (kávé és tea). A vállalat célja, hogy az új kínálattal a vásárlóknak egészségesebb, növényi alapú, organikus és innovatív termékeket kínáljanak megfizethető áron.
Az elmúlt három évben a csoport négy közép- és kelet-európai lánca összehangolta saját márkás kínálatát, valamint optimalizálta a gyártási és disztribúciós folyamatokat. Ennek eredményeként a csomagolás immár mind a négy országban egységes, a címkék pedig négy nyelvűek. A kezdeményezésnek köszönhetően az üzletek forgalma tavaly 20%-kal nőtt az előző évhez képest. Az újítás fontos lépés az Ahold Delhaize azon törekvésében, hogy 2028-ra csoportszinten a saját márkák tegyék ki az értékesítések 45%-át.
Kapcsolódó cikkeink
Románia szigorította a száj- és körömfájás elleni óvintézkedéseket
A ragadós száj- és körömfájás vírusának európai terjedése miatt Románia…
Tovább olvasom >Márciusban is 2,7 százalékos volt az éves infláció Csehországban
Márciusban éves szinten 2,7 százalékkal nőttek a fogyasztói árak Csehországban,…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >