Ötszáz saját márkás termékkel bővíti kínálatát az Ahold Delhaize Közép- és Kelet-Európában
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás terméket vezet be, egységes csomagolással és négy nyelvű címkézéssel csehországi, görögországi, romániai és szerbiai üzleteiben. A vállalat célja, hogy 2028-ra saját márkás termékeinek értékesítési aránya elérje a 45%-ot.
A holland kereskedő az új választékot a cseh Albert, a görög Alfa Beta, a szerb Maxi és a román Mega Image üzletekben kerül bevezetésre – írja a Retail Detail. A saját márkák között olyan neveket találunk, mint a Delicata (csokoládé), a Gustona (lekvárok, konzervek és szószok) és a Perla (kávé és tea). A vállalat célja, hogy az új kínálattal a vásárlóknak egészségesebb, növényi alapú, organikus és innovatív termékeket kínáljanak megfizethető áron.
Az elmúlt három évben a csoport négy közép- és kelet-európai lánca összehangolta saját márkás kínálatát, valamint optimalizálta a gyártási és disztribúciós folyamatokat. Ennek eredményeként a csomagolás immár mind a négy országban egységes, a címkék pedig négy nyelvűek. A kezdeményezésnek köszönhetően az üzletek forgalma tavaly 20%-kal nőtt az előző évhez képest. Az újítás fontos lépés az Ahold Delhaize azon törekvésében, hogy 2028-ra csoportszinten a saját márkák tegyék ki az értékesítések 45%-át.
Kapcsolódó cikkeink
Hibrid tejeket vezet be a holland Albert Heijn
Az Albert Heijn, Hollandia legnagyobb élelmiszerlánca elindította első hibrid tej…
Tovább olvasom >Megnyílt a Żabka 100 Froo üzlete
A lengyel Żabka csoport megnyitotta 100. Froo márkájú kényelmi boltját…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >