Ötszáz saját márkás termékkel bővíti kínálatát az Ahold Delhaize Közép- és Kelet-Európában

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 01. 24. 09:38

Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás terméket vezet be, egységes csomagolással és négy nyelvű címkézéssel csehországi, görögországi, romániai és szerbiai üzleteiben. A vállalat célja, hogy 2028-ra saját márkás termékeinek értékesítési aránya elérje a 45%-ot.

A holland kereskedő az új választékot a cseh Albert, a görög Alfa Beta, a szerb Maxi és a román Mega Image üzletekben kerül bevezetésre – írja a Retail Detail. A saját márkák között olyan neveket találunk, mint a Delicata (csokoládé), a Gustona (lekvárok, konzervek és szószok) és a Perla (kávé és tea). A vállalat célja, hogy az új kínálattal a vásárlóknak egészségesebb, növényi alapú, organikus és innovatív termékeket kínáljanak megfizethető áron.

Az elmúlt három évben a csoport négy közép- és kelet-európai lánca összehangolta saját márkás kínálatát, valamint optimalizálta a gyártási és disztribúciós folyamatokat. Ennek eredményeként a csomagolás immár mind a négy országban egységes, a címkék pedig négy nyelvűek. A kezdeményezésnek köszönhetően az üzletek forgalma tavaly 20%-kal nőtt az előző évhez képest. Az újítás fontos lépés az Ahold Delhaize azon törekvésében, hogy 2028-ra csoportszinten a saját márkák tegyék ki az értékesítések 45%-át.

Kapcsolódó cikkeink