Ötszáz saját márkás termékkel bővíti kínálatát az Ahold Delhaize Közép- és Kelet-Európában
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás terméket vezet be, egységes csomagolással és négy nyelvű címkézéssel csehországi, görögországi, romániai és szerbiai üzleteiben. A vállalat célja, hogy 2028-ra saját márkás termékeinek értékesítési aránya elérje a 45%-ot.
A holland kereskedő az új választékot a cseh Albert, a görög Alfa Beta, a szerb Maxi és a román Mega Image üzletekben kerül bevezetésre – írja a Retail Detail. A saját márkák között olyan neveket találunk, mint a Delicata (csokoládé), a Gustona (lekvárok, konzervek és szószok) és a Perla (kávé és tea). A vállalat célja, hogy az új kínálattal a vásárlóknak egészségesebb, növényi alapú, organikus és innovatív termékeket kínáljanak megfizethető áron.
Az elmúlt három évben a csoport négy közép- és kelet-európai lánca összehangolta saját márkás kínálatát, valamint optimalizálta a gyártási és disztribúciós folyamatokat. Ennek eredményeként a csomagolás immár mind a négy országban egységes, a címkék pedig négy nyelvűek. A kezdeményezésnek köszönhetően az üzletek forgalma tavaly 20%-kal nőtt az előző évhez képest. Az újítás fontos lépés az Ahold Delhaize azon törekvésében, hogy 2028-ra csoportszinten a saját márkák tegyék ki az értékesítések 45%-át.
Kapcsolódó cikkeink
Májusban 2,5 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom Romániában éves összevetésben
A nyers adatok szerint májusban 2,5 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves összevetésben
Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves…
Tovább olvasom >A görög szupermarketekben a legolcsóbb az élelmiszer Európában
A görög IELKA kutatóintézet friss jelentése alapján nyolc európai ország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >