OTP Bank új piactere, a fizz.hu, 750 000 ügyféllel debütál, újításokkal az e-kereskedelemben
Az OTP Bank újító online piactere, a fizz.hu sikeresen debütált az e-kereskedelmi szektorban, 750 000 ügyféllel a kezdetektől fogva. Fischer András, az OTP innovációs igazgatója vezetésével a bank online piactérbe történő belépése stratégiailag bővíti a szolgáltatások körét a hagyományos banki tevékenységeken túl.
Piaci betekintés és technológiai adaptáció

A logisztika kulcspont lehet
Magyarország legnagyobb bankjként és jelentős szereplőként a régió 11 országában, az OTP kihasználta jelentős, 3,5 millió fős ügyfélkörét, hogy erős alapot biztosítson a fizz.hu piactér számára. A platform kínálata folyamatosan bővül, kezdeti tervek szerint például ruházati termékeket nem kínáltak volna, mára már sportmezőket is lehet vásárolni.
A számlavezető és hitelezési rendszerek tavaly év végi felhőalapúra történő átállása jelentős mértékben hozzájárult a fizz.hu zökkenőmentes működéséhez. A Simple rendszer folyamatos fejlesztéseinek köszönhetően integrálhatók voltak a különböző szolgáltatási aspektusok a platformba.
Diverzifikációra és ügyfélközpontú megoldásokra összpontosítás
Az OTP Bank a termékközpontú gondolkodástól az élethelyzetekre való megoldáskeresés felé mozdult el, ami korábban az ingatlanpiacra és a magánegészségügyi szolgáltatásokba történő belépéshez vezetett. Ez a megközelítés természetesen kiterjedt a kiskereskedelmi szektorra is, ahol az ügyfelek nem csak fizetni akarnak, hanem terméket is vásárolni.
Az OTP elkötelezettsége az ügyfélszolgálati kiválóság iránt nyilvánvaló a kapcsolattartó központ szolgáltatásainak az elmúlt hónapokban történt jelentős fejlesztése által, amely most a fizz.hu ügyfeleit szolgálja ki – nap mint nap, éjjel-nappal. A piactér nem kínál saját termékeket, csupán a piactér üzemeltetésében érdekelt – emelte ki Szőcs András, az OTP Ecosystem ügyvezető igazgatója, a fizz.hu vezérigazgatója. A szakember szerint a bank csak a teret, a platformot teremti meg, amelyen keresztül a kereskedő partnereket összeköti az ügyfelekkel.
Bizalom és biztonság az e-kereskedelemben
Az e-kereskedelem szempontjából elengedhetetlen a bizalom. Az OTP ebből a szempontból is erős, bizalmat sugárzó márka – hangsúlyozta Fischer András.
Logisztika és kiszállítás
A kiszállítás minősége fontos minőségi tényező. Jelenleg a fizz.hu címre szállítást és bolti átvételt kínál, de tervezik a csomagpontos szállítás bevezetését is. Fontos, hogy a szállítás minőségét is garantálni tudják, mivel az ügyfél a webshopot és a piacteret is a kiszállítás minősége alapján értékeli.
Összességében a fizz.hu gyors növekedése és a széles termékkínálat az OTP Bank sikeres kiterjesztését jelzi az e-kereskedelmi térbe, erős technológiai és ügyfélszolgálati infrastruktúra háttértámogatásával, amely újradefiniálja az online vásárlási élményt a magyar fogyasztók és potenciálisan a regionális piac számára a jövőben.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Debreceni Logisztikai és Kamion Terminál kivitelezésére vonatkozó közbeszerzési hirdetmény
Jelentős mérföldkőhöz érkezett a debreceni észak-nyugati gazdasági övezet területén megvalósuló…
Tovább olvasom >A Waberer’s szállította a Zsolnay Fényfesztivál egyik legkülönlegesebb fényinstallációját
Amikor egy fényalkotás több mint ezer kilométerről érkezik, hogy a…
Tovább olvasom >Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >További cikkeink
EM: tovább folytatódik a visszaváltási rendszer fejlesztése
Az előző év elejétől bevezetett rendszernek köszönhetően 2025 nyarára jelentős…
Tovább olvasom >Lassulás és áremelkedés egyszerre – így alakul a tejpiac nyáron
A tejágazatban egyszerre van jelen a nemzetközi árnövekedés és a…
Tovább olvasom >Újabb probléma hozhat élelmiszer-drágulást
Súlyos következményekkel járhat a latin-amerikai agrárszektorra nézve, ha az Egyesült…
Tovább olvasom >