OTP Bank új piactere, a fizz.hu, 750 000 ügyféllel debütál, újításokkal az e-kereskedelemben
Az OTP Bank újító online piactere, a fizz.hu sikeresen debütált az e-kereskedelmi szektorban, 750 000 ügyféllel a kezdetektől fogva. Fischer András, az OTP innovációs igazgatója vezetésével a bank online piactérbe történő belépése stratégiailag bővíti a szolgáltatások körét a hagyományos banki tevékenységeken túl.
Piaci betekintés és technológiai adaptáció
Magyarország legnagyobb bankjként és jelentős szereplőként a régió 11 országában, az OTP kihasználta jelentős, 3,5 millió fős ügyfélkörét, hogy erős alapot biztosítson a fizz.hu piactér számára. A platform kínálata folyamatosan bővül, kezdeti tervek szerint például ruházati termékeket nem kínáltak volna, mára már sportmezőket is lehet vásárolni.
A számlavezető és hitelezési rendszerek tavaly év végi felhőalapúra történő átállása jelentős mértékben hozzájárult a fizz.hu zökkenőmentes működéséhez. A Simple rendszer folyamatos fejlesztéseinek köszönhetően integrálhatók voltak a különböző szolgáltatási aspektusok a platformba.
Diverzifikációra és ügyfélközpontú megoldásokra összpontosítás
Az OTP Bank a termékközpontú gondolkodástól az élethelyzetekre való megoldáskeresés felé mozdult el, ami korábban az ingatlanpiacra és a magánegészségügyi szolgáltatásokba történő belépéshez vezetett. Ez a megközelítés természetesen kiterjedt a kiskereskedelmi szektorra is, ahol az ügyfelek nem csak fizetni akarnak, hanem terméket is vásárolni.
Az OTP elkötelezettsége az ügyfélszolgálati kiválóság iránt nyilvánvaló a kapcsolattartó központ szolgáltatásainak az elmúlt hónapokban történt jelentős fejlesztése által, amely most a fizz.hu ügyfeleit szolgálja ki – nap mint nap, éjjel-nappal. A piactér nem kínál saját termékeket, csupán a piactér üzemeltetésében érdekelt – emelte ki Szőcs András, az OTP Ecosystem ügyvezető igazgatója, a fizz.hu vezérigazgatója. A szakember szerint a bank csak a teret, a platformot teremti meg, amelyen keresztül a kereskedő partnereket összeköti az ügyfelekkel.
Bizalom és biztonság az e-kereskedelemben
Az e-kereskedelem szempontjából elengedhetetlen a bizalom. Az OTP ebből a szempontból is erős, bizalmat sugárzó márka – hangsúlyozta Fischer András.
Logisztika és kiszállítás
A kiszállítás minősége fontos minőségi tényező. Jelenleg a fizz.hu címre szállítást és bolti átvételt kínál, de tervezik a csomagpontos szállítás bevezetését is. Fontos, hogy a szállítás minőségét is garantálni tudják, mivel az ügyfél a webshopot és a piacteret is a kiszállítás minősége alapján értékeli.
Összességében a fizz.hu gyors növekedése és a széles termékkínálat az OTP Bank sikeres kiterjesztését jelzi az e-kereskedelmi térbe, erős technológiai és ügyfélszolgálati infrastruktúra háttértámogatásával, amely újradefiniálja az online vásárlási élményt a magyar fogyasztók és potenciálisan a regionális piac számára a jövőben.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >CÖF-CÖKA: a multinacionális cégek a kis falvakat is vegyék fel a kiszállítási portfóliójukba
A Civil Összefogás Fórum (CÖF) – Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >