OTP: 30 százalék felett nőtt az elektronikus fizetés forgalma
Az elektronikus fizetés forgalma 32,61 százalékkal, a tranzakciók száma 32,13 százalékkal nőtt az első negyedévben éves bázison – tájékoztatta az OTP Bank az MTI-t.
Kiemelték, hogy a SZÉP-kártyával végzett tranzakciók összege 179 százalékkal, darabszáma 152 százalékkal nőtt az első negyedévben a februártól kibővült felhasználási lehetőségeknek köszöntően.
A pénzintézet által kihelyezett POS-terminálok száma 3,68 százalékkal bővült, a SimpleBusiness forgalma 2,7-szeresére nőtt 2022 első negyedévében 2021 azonos időszakához képest. (A 30 millió forintos éves árbevétel alatti vállalkozások számára a pénzintézet a SimpleBusiness mobilalkalmazás használatát javasolja.)
A bank legfrissebb adatai alapján az előző negyedévhez képest elenyésző mértékben, 1,27 százalékkal csökkent az elektronikus fizetés forgalma a szokásos 8-10 százalékkal szemben.
Hideg Noémi, az OTP Bank Kártyaelfogadás Szolgáltatás és ATM menedzsment vezetője a közlemény szerint elmondta: az emelkedő infláció és a családi adóvisszatérítés is hozzájárult ahhoz, hogy a forgalomban és a tranzakciószámban is újabb rekord dőlt meg. Arra számítanak, hogy a növekvő tendencia folytatódik az év további részében – tette hozzá. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
OTP: a termőföld-piac tavaly is szűkült
Tovább szűkült 2023-ban a termőföld-piac: 29 százalékkal kevesebb tranzakcióban 3…
Tovább olvasom >OTP Mobil: Tudjuk, hogy kritikus a jelszavak cseréje, de mégsem tesszük meg
Egy friss felmérés szerint bár a lakosság háromnegyede gondolja úgy,…
Tovább olvasom >Egyre inkább az elektronikus fizetés kerül előtérbe
Az elektronikus fizetések térhódítása egyre markánsabban tapintható Magyarországon, ami évről…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >