Ötödször Superbrand a Stella Artois
A Stella Artois – mint eddig minden évben – az idén is elnyerte a legkiválóbb márkáknak járó Superbrand díjat.
A 82 országban működő program 14 tagú, elismert marketing és kommunikációs szakemberekből álló zsűrije ismét odaítélte a Superbrand díjat a Borsodi Sörgyár Zrt. egyik vezető márkájának, a Stella Artois-nak. A Stella Artois a tökéletességre törekszik a sör főzése és csapolása során, amely törekvést tükrözi vissza az immár 5. alkalommal elnyert Superbrand elismerés. A márka 2004-ben, a díj alakulásakor nyerte el először ezt a megtiszteltetést, de a siker azóta is töretlen, évről évre folyamatosan kiérdemli ezt a címet.
A Borsodi Sörgyárban főzött Stella Artois jelentős szakmai díjban részesült 2009. áprilisában. Az AB-InBev tagvállalatai között zajló versenyben Nemzetközi Minőségi Díjjal ismerték el. A Sörgyár és a márka akkor azzal érdemelte ki az elismerést, hogy a 24 sörfőző üzem közül – ahol főznek Stella Artois-t – 2008-ban a Magyarországon készült sört ítélték az egész világon a 3. legjobb minőségűnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >