Ötödször Superbrand a Stella Artois
A Stella Artois – mint eddig minden évben – az idén is elnyerte a legkiválóbb márkáknak járó Superbrand díjat.
A 82 országban működő program 14 tagú, elismert marketing és kommunikációs szakemberekből álló zsűrije ismét odaítélte a Superbrand díjat a Borsodi Sörgyár Zrt. egyik vezető márkájának, a Stella Artois-nak. A Stella Artois a tökéletességre törekszik a sör főzése és csapolása során, amely törekvést tükrözi vissza az immár 5. alkalommal elnyert Superbrand elismerés. A márka 2004-ben, a díj alakulásakor nyerte el először ezt a megtiszteltetést, de a siker azóta is töretlen, évről évre folyamatosan kiérdemli ezt a címet.
A Borsodi Sörgyárban főzött Stella Artois jelentős szakmai díjban részesült 2009. áprilisában. Az AB-InBev tagvállalatai között zajló versenyben Nemzetközi Minőségi Díjjal ismerték el. A Sörgyár és a márka akkor azzal érdemelte ki az elismerést, hogy a 24 sörfőző üzem közül – ahol főznek Stella Artois-t – 2008-ban a Magyarországon készült sört ítélték az egész világon a 3. legjobb minőségűnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >