Ötödször Superbrand a Stella Artois
A Stella Artois – mint eddig minden évben – az idén is elnyerte a legkiválóbb márkáknak járó Superbrand díjat.
A 82 országban működő program 14 tagú, elismert marketing és kommunikációs szakemberekből álló zsűrije ismét odaítélte a Superbrand díjat a Borsodi Sörgyár Zrt. egyik vezető márkájának, a Stella Artois-nak. A Stella Artois a tökéletességre törekszik a sör főzése és csapolása során, amely törekvést tükrözi vissza az immár 5. alkalommal elnyert Superbrand elismerés. A márka 2004-ben, a díj alakulásakor nyerte el először ezt a megtiszteltetést, de a siker azóta is töretlen, évről évre folyamatosan kiérdemli ezt a címet.
A Borsodi Sörgyárban főzött Stella Artois jelentős szakmai díjban részesült 2009. áprilisában. Az AB-InBev tagvállalatai között zajló versenyben Nemzetközi Minőségi Díjjal ismerték el. A Sörgyár és a márka akkor azzal érdemelte ki az elismerést, hogy a 24 sörfőző üzem közül – ahol főznek Stella Artois-t – 2008-ban a Magyarországon készült sört ítélték az egész világon a 3. legjobb minőségűnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >