Ötödször Superbrand a Stella Artois
A Stella Artois – mint eddig minden évben – az idén is elnyerte a legkiválóbb márkáknak járó Superbrand díjat.
A 82 országban működő program 14 tagú, elismert marketing és kommunikációs szakemberekből álló zsűrije ismét odaítélte a Superbrand díjat a Borsodi Sörgyár Zrt. egyik vezető márkájának, a Stella Artois-nak. A Stella Artois a tökéletességre törekszik a sör főzése és csapolása során, amely törekvést tükrözi vissza az immár 5. alkalommal elnyert Superbrand elismerés. A márka 2004-ben, a díj alakulásakor nyerte el először ezt a megtiszteltetést, de a siker azóta is töretlen, évről évre folyamatosan kiérdemli ezt a címet.
A Borsodi Sörgyárban főzött Stella Artois jelentős szakmai díjban részesült 2009. áprilisában. Az AB-InBev tagvállalatai között zajló versenyben Nemzetközi Minőségi Díjjal ismerték el. A Sörgyár és a márka akkor azzal érdemelte ki az elismerést, hogy a 24 sörfőző üzem közül – ahol főznek Stella Artois-t – 2008-ban a Magyarországon készült sört ítélték az egész világon a 3. legjobb minőségűnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >