Ötödször Superbrand a Stella Artois
A Stella Artois – mint eddig minden évben – az idén is elnyerte a legkiválóbb márkáknak járó Superbrand díjat.
A 82 országban működő program 14 tagú, elismert marketing és kommunikációs szakemberekből álló zsűrije ismét odaítélte a Superbrand díjat a Borsodi Sörgyár Zrt. egyik vezető márkájának, a Stella Artois-nak. A Stella Artois a tökéletességre törekszik a sör főzése és csapolása során, amely törekvést tükrözi vissza az immár 5. alkalommal elnyert Superbrand elismerés. A márka 2004-ben, a díj alakulásakor nyerte el először ezt a megtiszteltetést, de a siker azóta is töretlen, évről évre folyamatosan kiérdemli ezt a címet.
A Borsodi Sörgyárban főzött Stella Artois jelentős szakmai díjban részesült 2009. áprilisában. Az AB-InBev tagvállalatai között zajló versenyben Nemzetközi Minőségi Díjjal ismerték el. A Sörgyár és a márka akkor azzal érdemelte ki az elismerést, hogy a 24 sörfőző üzem közül – ahol főznek Stella Artois-t – 2008-ban a Magyarországon készült sört ítélték az egész világon a 3. legjobb minőségűnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >