Ötödször is Superbrand a Pick és a Heineken márka
A Superbrands márkaépítő program 2004-es magyarországi indulása óta a Pick és a Heineken márka minden évben elnyerte a Superbrand minősítést. A Pick márka emellett kiérdemelte a Business Superbrands címet is.
A magyarországi szupermárkákat egy – a marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló – 14 tagú szakértői bizottság választja ki, a Magyar Szabadalmi Hivatal 95 000 nemzeti védbejegyzést tartalmazó adatbázisát alapul véve. A márkaépítés Oscar-jaként is emlegetett cím tulajdonosai részt vehetnek a Superbrands Programban, amely még inkább elősegíti a márkák ismertségének és elismertségének növelését. A Magyarországon öt éve működő Superbrands program mellett tavaly útjára indult a nemzetközi piacon már évek óta sikeresen működő Business Superbrands program is, mely a hazai B2B (buisness to buisness, vagyis vállalatok egymás közötti gazdasági kapcsolatai) márkák legkiválóbbjait mutatja be. A PICK márka a Superbrands és Business Superbrands program magyarországi indulása óta minden évben megkapta e kitüntető címeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >