Ötödször is Superbrand a Pick és a Heineken márka
A Superbrands márkaépítő program 2004-es magyarországi indulása óta a Pick és a Heineken márka minden évben elnyerte a Superbrand minősítést. A Pick márka emellett kiérdemelte a Business Superbrands címet is.
A magyarországi szupermárkákat egy – a marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló – 14 tagú szakértői bizottság választja ki, a Magyar Szabadalmi Hivatal 95 000 nemzeti védbejegyzést tartalmazó adatbázisát alapul véve. A márkaépítés Oscar-jaként is emlegetett cím tulajdonosai részt vehetnek a Superbrands Programban, amely még inkább elősegíti a márkák ismertségének és elismertségének növelését. A Magyarországon öt éve működő Superbrands program mellett tavaly útjára indult a nemzetközi piacon már évek óta sikeresen működő Business Superbrands program is, mely a hazai B2B (buisness to buisness, vagyis vállalatok egymás közötti gazdasági kapcsolatai) márkák legkiválóbbjait mutatja be. A PICK márka a Superbrands és Business Superbrands program magyarországi indulása óta minden évben megkapta e kitüntető címeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >