Ötödször is Európai Kereskedelem Napja
Idén újra lesz Európai Kereskedelem Napja, melyet a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége, mint az EuroCommerce brüsszeli lobby-szervezet magyarországi tagszervezete több más szervezet támogatásával idehaza rendez meg.
A rendezvény november 3-i, immár ötödik alkalommal történő megszervezésében az MKIK, az OKSZ, a KISOSZ, az ÁFEOSZ, a MBSZ és a KASZ támogatja a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségét.
A rendezvény fő üzenete, hogy a kereskedelmet, mint a legnagyobb GDP-, áfa- és adótermelő és a legnagyobb munkaerő piacot jelentő szektort fókuszba állítsa a média segítségével.
A program minden évben aktuális témákat tűz zászlajára, idén a szervezők az alábbi témákat vették napirendre:
A kereskedelem szerepe és súlya a foglalkoztatásban.
Az ágazat fejlődését hátráltató tényezők hatásai a nemzetgazdaságra.
A kereskedelem mérlegének elemzése, a tevékenység gazdaságot és közéletet alakító hatásainak értékelése.
A kereskedelem lehetőségei és szerepe a gazdasági válság enyhítésében.
Az élőmunka igényes ágazatban munkát vállalók képzése és továbbképzése, a magasan kvalifikált személyi állomány biztosításának fontossága.
A szervezők célkitűzése, hogy a központi szakmai rendezvényen és az országos aznapi akciókban a kereskedelmi szereplők minél nagyobb számban vegyenek részt – közli a kereskedelemnapja.hu a szervező bizottság felhívását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >