Ötödik alkalommal kapott Business Superbrands díjat a Henkel
A Henkel Magyarország Kft. idén is kiérdemelte a Business Superbrands kitüntetést, amelyet a díj hazai megalapítása óta eddig minden évben elnyert a vállalat. Az elismerésben részesült fogyasztói brandek között szerepel a Henkel két vezető márkája, a Persil és a Schwarzkopf is.
A Superbrands Magyarország független szakértőkből álló bizottsága idén nyolcadik alkalommal ítélte oda a Superbrands, illetve ötödik alkalommal a Business Superbrands díjakat. Az elismerés megmutatja, mely márkák szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a márkaépítés tekintetében. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre.
A Henkel márkái közül ebben az évben a Persil és a Schwarzkopf részesült a Superbrands díjban. A Persil márka a tisztítószerek kategóriában többek között erős arculatának, hagyományainak és megbízhatóságának köszönheti az elismerést, a Schwarzkopf pedig a megbízhatóság, a tudatos márkaépítés és a kedveltség terén ért el kiemelkedő minősítést a hajápolás szegmensben. Mindkét márka több mint két évtizede van jelen a magyar piacon, így a hazai fogyasztók régóta ismerik és kedvelik azokat. A korábbi évek során is a Henkel számos márkája nyerte már el a díjat Magyarországon (Persil 6x, Perwoll 4x, Silan 2x, Tomi 2x, Schwarzkopf 2x, Pattex és Vademecum), így a vállalat eddig összesen 18 Superbrands díjjal büszkélkedhet.
Magyarországon 2008-ban indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program, a világ egyik legjelentősebb B2B márkaértékelési rendszere, melynek szakértői bizottságai 87 országban azonos ismérvek alapján díjazzák a vezető márkákat. A Business Superbrands célja, hogy a szakmán túl a nagyközönséget is megismertesse az üzleti vállalkozásokat kiszolgáló hazai márkák és vállalatok sikertörténeteivel. A Henkel Magyarország Kft. 2008 óta minden évben szerepelt a díjazottak listáján, ami azt bizonyítja, hogy üzleti partnerei szemében a vállalat sikeres, megbízható és innovatív, valamint magas színvonalú termékeket kínál.
A Henkel vezető márkáival és technológiáival világszerte három üzleti területen működik: mosó- és háztartási tisztítószerek, kozmetika, illetve adhesive technologies (ragasztás technológiák). Az 1876-ban alapított Henkel vállalatnak mind a lakossági mind az ipari területeken vezetõ pozíciói vannak többek között olyan jól ismert márkákkal, mint a Persil, Schwarzkopf és a Loctite. A vállalat 2011-ben közel 47 ezer munkatársával 15,605 milliárd euró árbevételt és 2,029 milliárd euró üzleti eredményt ért el. A Henkel elsőbbségi részvényeit jegyzi a DAX német tőzsdeindex és a vállalat a Fortune Global 500-as listáján is szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >