Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Ötmilliós versenyfelügyeleti bírság a Lidlnek
Ötmilliós versenyfelügyeleti bírság a Lidlnek
A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálata szerint a Lidl második születésnapján kiadott akciós újságban meghirdetett „3-at kap, 2-t fizet” akció alkalmas volt a fogyasztók megtévesztésére.
A GVH szerint a Lidl esetében nem tekinthető enyhítő
körülménynek, hogy vele szemben először vizsgálódott a versenyfelügyelet. Az
sem enyhítő körülmény, hogy a kifogásolt akció csak rövid ideig volt érvényben.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >