Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Ötmilliós versenyfelügyeleti bírság a Lidlnek
Ötmilliós versenyfelügyeleti bírság a Lidlnek
A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálata szerint a Lidl második születésnapján kiadott akciós újságban meghirdetett „3-at kap, 2-t fizet” akció alkalmas volt a fogyasztók megtévesztésére.
A GVH szerint a Lidl esetében nem tekinthető enyhítő
körülménynek, hogy vele szemben először vizsgálódott a versenyfelügyelet. Az
sem enyhítő körülmény, hogy a kifogásolt akció csak rövid ideig volt érvényben.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >