Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Ötmilliós versenyfelügyeleti bírság a Lidlnek
Ötmilliós versenyfelügyeleti bírság a Lidlnek
A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálata szerint a Lidl második születésnapján kiadott akciós újságban meghirdetett „3-at kap, 2-t fizet” akció alkalmas volt a fogyasztók megtévesztésére.
A GVH szerint a Lidl esetében nem tekinthető enyhítő
körülménynek, hogy vele szemben először vizsgálódott a versenyfelügyelet. Az
sem enyhítő körülmény, hogy a kifogásolt akció csak rövid ideig volt érvényben.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >