Ötmilliós bírság a Rossmann-nak
Megtévesztően tüntette fel prospektusában a termék akció előtti árát.
A GVH megállapította, hogy a Rossmann Magyarország Kft. a
2006. szeptember 4. és 17., illetve a 2006. szeptember 18. és 24. közötti
időszakban megtartott akciók kapcsán egyes termékek esetében az akcióban
elérhető megtakarítás, a kedvező vásárlási lehetőség bemutatására feltüntetett,
az akciót megelőzően alkalmazott árra vonatkozó közlése nem felelt meg a
valóságnak, ezzel megtévesztve a fogyasztókat. A vállalkozásnak emiatt ötmillió
forint bírságot kell fizetnie.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >