Ötmillió forintos termékadomány a Procter&Gamble-től és az Auchan-tól
Lezárult a Procter & Gamble és az Auchan Magyarország Kft.közös jótékonysági programja, melynek eredményeként 5 millió forint értékű terméktámogatást kapnak az SOS Gyermekfalvak és 4 gyermekotthon lakói. A kampány célja, hogy a kiválasztott intézményekben a családjuktól külön élő, közel 1300 gyerek környezete otthonosabbá, tisztábbá és kényelmesebbé váljon. A program záróeseményén Rétvári Bence, az Emberi Erőforrások Minisztériumának parlamenti államtitkára kiemelte az ilyen jellegű támogatások fontosságát és megköszönte a két vállalat közös társadalmi szerepvállalását.
A P&G és az Auchan kampánya keretében minden vásárló az ügy mellé állhatott, aki április 30. és június 30. között az Auchan magyarországi üzleteiben Procter & Gamble terméket – többek között Always, Ariel,Head&Shoulders, Jar, Lenor és Pampers márkákat – vásárolt, hiszen a P&G termékenként 5 forintot különített el a célra.
A Procter&Gamble és az Auchan vezetői ma bejelentették, hogy a kampány keretében 5 millió forint gyűlt össze, melynek értékében P&G tisztító- és tisztálkodási szerekből álló termékadománnyal támogatják a kiválasztott gyermekvédelmi szervezeteket. Az eseményen így intézményenként1 millió forint értékű szimbolikus csekket és termékcsomagot vehettek át a Hűvösvölgyi Gyermekotthon, a Miskolci Egyesített Szociális és Gyermekvédelmi Intézmény, a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Gyermekvédő Intézet és Gyermekotthon, a kecskeméti SOS Gyermekfalu, valamint a Debreceni Reménysugár Gyermekotthon képviselői.
A rendezvényen beszédet mondott Rétvári Bence, az Emberi Erőforrások Minisztériumának parlamenti államtitkára, aki kiemelte az ilyen jellegű támogatások fontosságát és megköszönte a két vállalat közös társadalmi szerepvállalását.
A P&G Magyarország kereskedelmi marketing vezetője, Balogh-Simon Zsófia elmondta, hogy a vállalat célja, hogy termékeivel és fogyasztóbarát újításaival az emberek mindennapjait megkönnyítse a világ minden táján, és erre törekszik globális és helyi társadalmi felelősségvállalási programjai keretében is. „Az otthon kényelme a jövőnk és biztonságunk alapja. A P&G és az Auchan azoknak szeretne segíteni, akiknek mindez nincs karnyújtásnyira és egyelőre egy küzdelmekkel teli, távoli cél csupán.” – hangsúlyozta Balogh-Simon Zsófia.
„Köszönet illeti azokat a vásárlókat, családokat, akik vásárlásaikkal a jó ügy mellé álltak, és így hozzájárultak ahhoz, hogy a családjuktól távol élő gyermekek környezetét még rendezettebbé tehessük.” – mondta el Gál Judit, az Auchan Magyarország Kft. kommunikációs igazgatója.
A rendhagyó helyszínen tartott eseményen vendégül láttak közel 100, a támogatott intézményekben nevelkedő gyermeket, akik egy programokkal teli, élménydús napot tölthettek el egy kalandparkban. A gyerekek is készültek:„A mi házunk, a mi otthonunk” címmel készített óriásrajzokon mutatták be, hogy mit is jelent számukra az otthon, amit a helyszínen egy mini-kiállítás keretében a résztvevők is megtekinthettek.
Kapcsolódó cikkeink
Évek óta közös a cél: pelenkát juttatni oda, ahol a leginkább szükség van rá
A gyermekek gondozása odafigyelést, rengeteg energiát és érzékenységet igényel. Fokozottan…
Tovább olvasom >Jelentős változások Gyöngyösön
Elkészült a felújítás két gyöngyösi átmeneti otthonban, amely a Procter…
Tovább olvasom >Nem csak a fogyasztók díjazták a Gillette új csomagolását
Többek között ilyen és ehhez hasonló fogyasztói vélemények is vezettek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >