Ötéves az Electro World
A hálózattá bővült áruházlánc éves forgalma meghaladja a 21 milliárd forintot.
Öt budapesti és környéki valamint két vidéki áruházával, Pécsett
és Debrecenben az áruházlánc alapterülete közel 30 ezer négyzetméter, az online
vásárlótérrel együtt összesen több, mint tízezer árucikket kínálnak a
vásárlóknak.
A skandináv Dixons cégcsoport tulajdonában álló Electroword
2008-ig áruházainak számát hétről tízre,
piaci részesedését pedig 20 százalékra szeretné növelni.
Az Electro World, amely 2002 februárjában nyitotta
meg első magyarországi áruházát Budaörsön.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új fejezet a prémium élelmiszerek piacán: a Chef Market megvásárolta a Culinaris nagy- és kiskereskedelmi üzletágát
Jelentős átalakulás zajlik a prémium élelmiszerek hazai piacán: a Chef…
Tovább olvasom >Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >