Ötéves az Electro World
A hálózattá bővült áruházlánc éves forgalma meghaladja a 21 milliárd forintot.
Öt budapesti és környéki valamint két vidéki áruházával, Pécsett
és Debrecenben az áruházlánc alapterülete közel 30 ezer négyzetméter, az online
vásárlótérrel együtt összesen több, mint tízezer árucikket kínálnak a
vásárlóknak.
A skandináv Dixons cégcsoport tulajdonában álló Electroword
2008-ig áruházainak számát hétről tízre,
piaci részesedését pedig 20 százalékra szeretné növelni.
Az Electro World, amely 2002 februárjában nyitotta
meg első magyarországi áruházát Budaörsön.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >