Ötéves az Electro World
A hálózattá bővült áruházlánc éves forgalma meghaladja a 21 milliárd forintot.
Öt budapesti és környéki valamint két vidéki áruházával, Pécsett
és Debrecenben az áruházlánc alapterülete közel 30 ezer négyzetméter, az online
vásárlótérrel együtt összesen több, mint tízezer árucikket kínálnak a
vásárlóknak.
A skandináv Dixons cégcsoport tulajdonában álló Electroword
2008-ig áruházainak számát hétről tízre,
piaci részesedését pedig 20 százalékra szeretné növelni.
Az Electro World, amely 2002 februárjában nyitotta
meg első magyarországi áruházát Budaörsön.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >