Ötéves az Electro World
A hálózattá bővült áruházlánc éves forgalma meghaladja a 21 milliárd forintot.
Öt budapesti és környéki valamint két vidéki áruházával, Pécsett
és Debrecenben az áruházlánc alapterülete közel 30 ezer négyzetméter, az online
vásárlótérrel együtt összesen több, mint tízezer árucikket kínálnak a
vásárlóknak.
A skandináv Dixons cégcsoport tulajdonában álló Electroword
2008-ig áruházainak számát hétről tízre,
piaci részesedését pedig 20 százalékra szeretné növelni.
Az Electro World, amely 2002 februárjában nyitotta
meg első magyarországi áruházát Budaörsön.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >