Ötéves a XIXO
A hazai jegesteapiacon szerzett vezető pozíciót az idén 5. születésnapját ünneplő, fiatal magyar brand, a XIXO. A HELL ENERGY Magyarország többszörös Magyar Brands és Superbrands díjas italmárkája a jeles alkalmat a legnagyobb hazai élsportolókkal készült kampánnyal és Magyarország egyik legnépszerűbb előadóművészének, Kovács Ákosnak koncertsorozatával ünnepli meg. A XIXO ebből az alkalomból egyedi dizájnnal ellátott zöld teát is piacra dobott.
– A limitált kiadású dobozon, amely a készlet erejéig lesz kapható majd a teljes SPAR-, Auchan- és Metro-hálózatban, valamint a független kisboltokban, végigkövethető Ákos harmincéves pályafutása – mondta el Fodor Imola Lilla, a XIXO marketingigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >