Ötéves a XIXO
A hazai jegesteapiacon szerzett vezető pozíciót az idén 5. születésnapját ünneplő, fiatal magyar brand, a XIXO. A HELL ENERGY Magyarország többszörös Magyar Brands és Superbrands díjas italmárkája a jeles alkalmat a legnagyobb hazai élsportolókkal készült kampánnyal és Magyarország egyik legnépszerűbb előadóművészének, Kovács Ákosnak koncertsorozatával ünnepli meg. A XIXO ebből az alkalomból egyedi dizájnnal ellátott zöld teát is piacra dobott.
– A limitált kiadású dobozon, amely a készlet erejéig lesz kapható majd a teljes SPAR-, Auchan- és Metro-hálózatban, valamint a független kisboltokban, végigkövethető Ákos harmincéves pályafutása – mondta el Fodor Imola Lilla, a XIXO marketingigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Visszatér a HELL Boxing Kings: 2025-ben berobban a küzdősport új korszaka!
Készülj, mert 2025-ben a ring ismét lángra kap! A HELL…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >