Öt új üzletet nyit, 100 új munkahelyet teremt és újabb naperőművet helyez üzembe az ALDI
Tovább bővül az ALDI magyarországi hálózata: az áruházlánc országszerte öt új üzletet nyit, és ezáltal mintegy 100 új munkahellyel járul hozzá a hazai foglalkoztatás bővítéséhez.
Öt új üzlettel bővül az ALDI hálózata Magyarországon: augusztus 30-án már megnyitotta kapuit az áruházlánc második egysége Szolnokon, a Széchenyi István körút 139. szám alatt. Szeptemberben 6-án pedig két új egységgel bővült a hazai hálózat: Kaposváron a Petőfi utca 56. szám alatt és Veszprémben, a Budapest út 20-28. szám alatti Veszprém Plázában nyílt egy-egy új áruház. A somogyi megyeszékhelyen már a második, míg a veszprémi megyeszékhelyen immár a harmadik ALDI egység nyílt meg. Szeptember 27-én Enyingen, a Váci Mihály utcában nyílt meg a következő ALDI, amely közvetlenül a 64-es főút mellett található, így a Balatonra utazóknak, illetve a tó partján nyaralóknak is ideális bevásárlási lehetőséget biztosít, hiszen alig 10 percnyi útra fekszik a magyar tengertől. Az 137. magyarországi ALDI üzlet pedig hamarosan Üllőn, a 4-es főút mellett nyílik meg. A most nyíló áruházakkal a vállalat mintegy 100 új munkahelyet hozott létre a magyarországi kiskereskedelemben. A kaposvári és veszprémi üzletek hétfőtől szombatig, reggel 7 és este 21 óra között várják a vásárlókat, míg a szolnoki üzlet reggel 7 és este 20 óra között tart nyitva. Vasárnap mindegyik áruház egységesen 8 és 18 óra között áll a vásárlók rendelkezésére.
Üzemben a második naperőmű
Immár a második magyarországi üzleténél állított használatba háztartási naperőművet az áruházlánc. A soproni üzlet után már a budaörsi, Kandó Kálmán utcában található ALDI áruház tetején is villamos energiát termel az 50 kWp teljesítményű napelemes rendszer. A fotovoltaikus erőmű által megtermelt villamos energiát az ALDI a budaörsi üzlet saját energiafelhasználásának csökkentésére fordítja. Minderről az üzletbe lépő vásárlók is meggyőződhetnek, hiszen a bejáratnál telepített kijelző az addig megtermelt energiamennyiségről és a megtakarított CO2-kibocsátásról tájékozta őket.
Kapcsolódó cikkeink
A városközpontokban kezd terjeszkedni a Lidl és az Aldi
A városközpontok felé mozdulnak a német diszkontok: a Lidl és…
Tovább olvasom >Távozott az Aldi stratégiai vezetője, Dr. Christian Bock családi okokra hivatkozva vonult vissza
A kiskereskedelmi szektor egyik elismert szakembere, Dr. Christian Bock váratlanul…
Tovább olvasom >A városi kényelembe invesztál a Penny Németországban
Modernizálja a német Penny kis, városi diszkontüzleteit. Az erőteljesebben kényelemorientált…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >