Öt új üzletet nyit, 100 új munkahelyet teremt és újabb naperőművet helyez üzembe az ALDI
Tovább bővül az ALDI magyarországi hálózata: az áruházlánc országszerte öt új üzletet nyit, és ezáltal mintegy 100 új munkahellyel járul hozzá a hazai foglalkoztatás bővítéséhez.
Öt új üzlettel bővül az ALDI hálózata Magyarországon: augusztus 30-án már megnyitotta kapuit az áruházlánc második egysége Szolnokon, a Széchenyi István körút 139. szám alatt. Szeptemberben 6-án pedig két új egységgel bővült a hazai hálózat: Kaposváron a Petőfi utca 56. szám alatt és Veszprémben, a Budapest út 20-28. szám alatti Veszprém Plázában nyílt egy-egy új áruház. A somogyi megyeszékhelyen már a második, míg a veszprémi megyeszékhelyen immár a harmadik ALDI egység nyílt meg. Szeptember 27-én Enyingen, a Váci Mihály utcában nyílt meg a következő ALDI, amely közvetlenül a 64-es főút mellett található, így a Balatonra utazóknak, illetve a tó partján nyaralóknak is ideális bevásárlási lehetőséget biztosít, hiszen alig 10 percnyi útra fekszik a magyar tengertől. Az 137. magyarországi ALDI üzlet pedig hamarosan Üllőn, a 4-es főút mellett nyílik meg. A most nyíló áruházakkal a vállalat mintegy 100 új munkahelyet hozott létre a magyarországi kiskereskedelemben. A kaposvári és veszprémi üzletek hétfőtől szombatig, reggel 7 és este 21 óra között várják a vásárlókat, míg a szolnoki üzlet reggel 7 és este 20 óra között tart nyitva. Vasárnap mindegyik áruház egységesen 8 és 18 óra között áll a vásárlók rendelkezésére.
Üzemben a második naperőmű
Immár a második magyarországi üzleténél állított használatba háztartási naperőművet az áruházlánc. A soproni üzlet után már a budaörsi, Kandó Kálmán utcában található ALDI áruház tetején is villamos energiát termel az 50 kWp teljesítményű napelemes rendszer. A fotovoltaikus erőmű által megtermelt villamos energiát az ALDI a budaörsi üzlet saját energiafelhasználásának csökkentésére fordítja. Minderről az üzletbe lépő vásárlók is meggyőződhetnek, hiszen a bejáratnál telepített kijelző az addig megtermelt energiamennyiségről és a megtakarított CO2-kibocsátásról tájékozta őket.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >